huoh, on ja 2 aik.lapsen vaatteet olen KAIKKI pessyt, mut aattelin lähinnä et vähentääkö lämpötehoa kun pesee ahkerasti..Alkuperäinen kirjoittaja oj:kait sulla pesukone on... onko isoovaiva laittaa koneseen??? pesen tietenkin kaik vauvan vaatteet
kylläAlkuperäinen kirjoittaja Lumi harmaana:Pesettekös makuupussit, froteealustat ym. myöskin?
Makuupussit pesin, koska niitä me käytettiin myös köllöttelyalustana kun käytiin esim. kylässä jossain.Alkuperäinen kirjoittaja Lumi harmaana:Pesettekös makuupussit, froteealustat ym. myöskin?
Tottakai.Alkuperäinen kirjoittaja Lumi harmaana:Pesettekös makuupussit, froteealustat ym. myöskin?
JA TEILLE EI TULE KIRJOITUS VIRHEITÄ... pikun piippijätAlkuperäinen kirjoittaja ?:mikä on toppaasu?
onko se noin raskasta....Alkuperäinen kirjoittaja ap:huoh, on ja 2 aik.lapsen vaatteet olen KAIKKI pessyt, mut aattelin lähinnä et vähentääkö lämpötehoa kun pesee ahkerasti..Alkuperäinen kirjoittaja oj:kait sulla pesukone on... onko isoovaiva laittaa koneseen??? pesen tietenkin kaik vauvan vaatteet
sulta puuttuu sis.lukutaito..Alkuperäinen kirjoittaja ?:mikä on toppaasu?
sulla on..Alkuperäinen kirjoittaja ..:onko se noin raskasta....Alkuperäinen kirjoittaja ap:huoh, on ja 2 aik.lapsen vaatteet olen KAIKKI pessyt, mut aattelin lähinnä et vähentääkö lämpötehoa kun pesee ahkerasti..Alkuperäinen kirjoittaja oj:kait sulla pesukone on... onko isoovaiva laittaa koneseen??? pesen tietenkin kaik vauvan vaatteet