Pesen todella harvoin jalkani :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaana"

Vieras
Huomasin tuossa suihkussa käydessäni, että en koskaan paljon pese jalkojani. Siis muun osan kehosta pesen, mutta nilkasta alaspäin en pese erikseen. Olen ajatellut että ne peseytyvät niinä samalla kun hiukset ja keho kuitenkin vaahdotetaan, samalla puhdistuu jalatkin... Pesen jalat tietenkin jos olen kulkenut avojaloin tai kovin avonaisissa kengissä, mutta vain kesällä, ja aika harvoin silloinkin. Olenko nyt ihan sottapytty :ashamed:

No hyi. Pesen ne suihkussa, kerran päivässä. Mulla ainakin kertyy varpaanväleihin likaa ja semmosta töhnää, joten ne putsaan sormilla. Jalat hikoavat, näin kesällä sandaaleiden remmit ärsyttävät atooppista ihoani reagoidessaan hien kanssa. Pakkohan jalat on pestä päivittäin.

Mulla jää sitä kuollutta ihoa kamalasti jalkoihin jos en pese karhealla sienellä tai kuori. Jos se jää pitkäksi aikaa välistä ja satun vaikka saunassa hieraisemaan sormella nilkasta, niin siitä rullautuu kamalasti sitä kuollutta ihoa pois :X Ja kutiseehan se myös. Jalat myös hikoilee ja niihin menee multaa ym. jos on paljain jaloin pihalla, niin haluan pestä ihan kunnolla.

Mä pesen jalkoja enimmäkseen siksi että se iho pysyis kunnossa. Rasvaan joka pesukerran jälkeen. Inhottaa se tunne kun on tomuiset jalat jos on ollut vaikka sandaalit jalassa kaupungilla.

Mäkin kiinnitin yhdessä vaiheessa huomiota siihen etten pese jalkoja. Ja toinen mikä unohtuu, on napa. Ostin kunnon jalkojenhoitotuotteet ja ne on siinä pesuaineiden vieressä, joten nyt muistan pestä. Eikä ole jalat enää niin raskaat kuin ennen. :D

[QUOTE="vieras";28693078]Tervemenoa johonkin lämpimään ja kosteaan maahan kokeilemaan jalkojen pesemättömyyttä.[/QUOTE]

Nyt ei olla siellä lämpimässä ja kosteassa maassa...

Mulla on just jalkakylpy meneillään. Jalat vatiin, lämmintä vettä ja odotellaan, että pehmenee. Sit vaan hankaamalla tai rapsuttamalla kuollut iho pois ja rasvaa päälle. Mun mielestä ei kannata raspata jalkoja.

Yhteistyössä