Perussuomalaisten Timo Soini avasi presidentinvaalikampanjansa yhdessä kauniin ja fiksun vaimonsa kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suomen Soini presidentiksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
c041.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti 45v;25102321:
Niinistö :heart: rules.

Hyvä äiti45.:)

Sinäkin siis kannatat tyttöjen perään kuolaavaa vanhusta, joka vei Suomen euroon kansan tahdon vastaisesti (ja sitä kautta hyvinvointiyhteiskunnan alasajoon) ja Niinistö veisi presidenttinä Suomen Natoon ja sitä kautta USA:n sotiin maailmalle.

[QUOTE="Taika";25102358]Hyvä äiti45.:)

Sinäkin siis kannatat tyttöjen perään kuolaavaa vanhusta, joka vei Suomen euroon kansan tahdon vastaisesti (ja sitä kautta hyvinvointiyhteiskunnan alasajoon) ja Niinistö veisi presidenttinä Suomen Natoon ja sitä kautta USA:n sotiin maailmalle.[/QUOTE]

Tostahan oli neuvoa-antava kansanäänestys.. Hah

Toisaalta jännä että vain alle puolet persuista kannattaa soinia?

[QUOTE="vieras";25102418]Tostahan oli neuvoa-antava kansanäänestys.. Hah

Toisaalta jännä että vain alle puolet persuista kannattaa soinia?[/QUOTE]

Euroon liittymisestä EI ollut minkäänlaista kansanäänestystä ja nyt tuo virhe maksaa suomalaisille kymmeniä tuhansia miljoonia euroja. Kiitos S. Niinistö ja P. Lipponen.

[QUOTE="vieras";25102655]Mieluummin ampuisin itseäni päähän kuin äänestäisin Soinia.[/QUOTE]

Voivoi. Miten ihminen voikaan vihata toista ihmistä niin paljon et on valmis itsemurhaan.:( :hug:

[QUOTE="Taika";25102358]Hyvä äiti45.:)

Sinäkin siis kannatat tyttöjen perään kuolaavaa vanhusta, joka vei Suomen euroon kansan tahdon vastaisesti (ja sitä kautta hyvinvointiyhteiskunnan alasajoon) ja Niinistö veisi presidenttinä Suomen Natoon ja sitä kautta USA:n sotiin maailmalle.[/QUOTE]

Siis hetkinen... Dostojevskistä tykkääminenkö tarkoittaa nykyään, että "kuolaa pikkulikkojen perään"? Voi luoja, minä kun tykkäsin jopa siitä Nabokovin kuuluisimmasta, mikähän pikkulikkojen perään kuolaaja minä nyt sitten olen, vaikka aina olen kuvitellut tykkääväni aikuisista miehistä?

Ei hyvänen aika, jos oikeasti olet aikuinen ihminen, koita nyt jo oppia perustelemaan väitteesi tai jätä perusteettomat syytökset ja kunnianloukkaukset tekemättä. Pedofiili-vihjailujen perustelu Dostojevskillä on aivan äärettömän noloa ja typerää.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti 45v;25102857:
Siis hetkinen... Dostojevskistä tykkääminenkö tarkoittaa nykyään, että "kuolaa pikkulikkojen perään"? Voi luoja, minä kun tykkäsin jopa siitä Nabokovin kuuluisimmasta, mikähän pikkulikkojen perään kuolaaja minä nyt sitten olen, vaikka aina olen kuvitellut tykkääväni aikuisista miehistä?

Ei hyvänen aika, jos oikeasti olet aikuinen ihminen, koita nyt jo oppia perustelemaan väitteesi tai jätä perusteettomat syytökset ja kunnianloukkaukset tekemättä. Pedofiili-vihjailujen perustelu Dostojevskillä on aivan äärettömän noloa ja typerää.

Sinä vihjaat S. Niinistön olevan pedofiili, ei kukaan muu...

[QUOTE="vieras";25102753]Voivoi. Miten ihminen voikaan vihata toista ihmistä niin paljon et on valmis itsemurhaan.:( :hug:[/QUOTE]

No, onneksi minun ei tarvitse olla valmis itsemurhaan koska perussuomalaisten märistä unista poiketen kaikkien ei tarvitse äänestää tuota kelvotonta mesoavaa Jabba the Hutia.

Perussuomalaisten kannattaa muistaa se, ettemme voi kaikki äänestää Soinia, koska Soini on liian hyvä mies presidentiksi jolla ei ole valtaa. Äänestäkäämme sen sijaan vaikka Niinistöä.

Jos Soinin vastustajat olisivat fiksuja, niin sitten he ihan piruuttaan äänestäisivät Soinin pressaksi ja samalla romahduttaisivat perussuomalaiset puolueena, mutta kun järki ei toimi niin sitten se ei vaan toimi.

[QUOTE="vieras";25102999]Jos Soinin vastustajat olisivat fiksuja, niin sitten he ihan piruuttaan äänestäisivät Soinin pressaksi ja samalla romahduttaisivat perussuomalaiset puolueena, mutta kun järki ei toimi niin sitten se ei vaan toimi.[/QUOTE]

Hah, perussuomalaiset kaatuu oman mahdottomuuteensa ja sisäisiin riitoihinsa. Parhaiten heitä siinä auttavat laadukkaat kansanedustajansa.

[QUOTE="vieras";25103007]Hah, perussuomalaiset kaatuu oman mahdottomuuteensa ja sisäisiin riitoihinsa. Parhaiten heitä siinä auttavat laadukkaat kansanedustajansa.[/QUOTE]

Ehkä niin käy, ehkä ei, mut tällä vaalikaudella on jo hajonnut vasemmistoliitto ja ensi keväänä kun hallituksen pitäisi aloittaa massiivinen säästökampanja on koko hallitus vaarassa kaatua.

Yhteistyössä