Perussuomalaiset: Kehitysavusta vapaaehtoinen maksu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kannatan:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27918319]Perheenisä ilahtuu ja äänestää hallituspuoluetta seuraavissakin vaaleissa.[/QUOTE]

Äänestää ketä äänestää, mutta äänestää kuitenkin sitä joka antaa itselle enemmän, eikä vie varoja vaikka Afrikkaan tai Kreikkaan.

[QUOTE="Vieras";27918703]Persuthan on oikeistolaisin puolue mitä Suomesta löytyy...Pelottava muutenkin.[/QUOTE]

Tässä taas niin kölin alta vedettävä kansalainen kuin olla voi, ja teitä riittää :)

[QUOTE="vieras";27918774]Äänestää ketä äänestää, mutta äänestää kuitenkin sitä joka antaa itselle enemmän, eikä vie varoja vaikka Afrikkaan tai Kreikkaan.[/QUOTE]

Lampaat lampaat. Teitähän riittää (onneksi ei liian paljon sentään). Mölyävä nettiporukka, ei muuta.

Tästä olen samaa mieltä. Kehitysavut todellakin seis, ei mitään järkeä pahentaa kehitysmaiden suurinta ongelmaa: syntyvyys. Miksi oikein kannamme rahaa jotta yhä useampi näkisi nälkää?!

t.kokoomuksen kannattaja

Miksi tässä haukutaan kokoomuksen kannattajia? Onko tullut mieleenkään, etteivät kokoomuksen tai MINKÄÄN puolueen kannattajat ole kaikesta samaa mileltä?! Vai peesailetteko itse omaa puoluetta mitä tahansa keksisivät? Onneksi mulla on aivot. Kokoomusta kannatan, mutta esim tässä asiassa olen kyllä persujen kanssa samaa mieltä.

[QUOTE="vieras";27918985]Osaako joku kertoa mitä hyötyä sillä saavutetaan kun annetaan kehitysapurahoja?[/QUOTE]

Mun mielestä sä olet typerä persu, eikä sulle tarvitse alkaa kenenkään itsestäänselvyyksiä kertomaan. Tuollaisille persuille on tärkeämpää nettibrassailu, kuin oikeasti ihmisistä välittäminen. Kaikki ylemmin koulutetut ja arvostetut yhteiskuntavaikuttajat tietävät ettei kehitysapua voida katkaista. Kenelläkään ei myöskään ole luotettavaa tietoa siitä, että kehitysavun katkaiseminen edes auttaisi suomalaista yhteiskuntaa taloudellisesti. Jokainen persu-natsi tulee vielä tuntemaan levittämänsä vihapuheen nahoissaan, se on aivan varma. Jos Suomi todellakin jättäytyisi näiden ääriryhmien painostuksesta pois kehitysavusta, sillä olisi Suomen kannalta tuhoisat seuraukset maailmanlaajuisessa yhteistyössä.

Montakohan argumentoinnin virhettä sain... ainakin henkilöä vastaan, olkinukke, asiaton auktoriteetti, tiedon puutteeseen vetoaminen.. niin ja voimaan vetoaminen, sekä viimeisenä seurauksiin vetoaminen. Kuusi virhettä :) Olen kelpo vihervasuri :)

Jos teemme oletuslaskelman näppärästi numeroilla, kehitysapuun menee vuosittain 1 100 000 000 (tuhatsatamiljoonaa)euroa. Oletettavasti taivaantuuliin häviää 44 miljoonaa euroa.

Ulkoministeriö on omissa arvioissaan päätynyt noin kymmenen miljoonan rosvoukseen. Kaiken järjellisen arvioinnin mukaan kehitysapurahojen kontrolli on täysin rempallaan.

Jos kehitysapu olisi jotain tuottanut, ei maapallolla olisi nälänhätää, eikä olisi vedestä pulaa, Saharan hiekka-aavikot viheriöisivät, koska kehitysapua on maksettu noin 50 vuotta.

Niistä miljardeistat ja taas miljardeista, joita YK on jäsenvaltioiltaan kerännyt hädässä olevien avustamiseen, ovat tulokset todella heikot.

[QUOTE="vieras";27919086]Jos teemme oletuslaskelman näppärästi numeroilla, kehitysapuun menee vuosittain 1 100 000 000 (tuhatsatamiljoonaa)euroa. Oletettavasti taivaantuuliin häviää 44 miljoonaa euroa.

Ulkoministeriö on omissa arvioissaan päätynyt noin kymmenen miljoonan rosvoukseen. Kaiken järjellisen arvioinnin mukaan kehitysapurahojen kontrolli on täysin rempallaan.

Jos kehitysapu olisi jotain tuottanut, ei maapallolla olisi nälänhätää, eikä olisi vedestä pulaa, Saharan hiekka-aavikot viheriöisivät, koska kehitysapua on maksettu noin 50 vuotta.

Niistä miljardeistat ja taas miljardeista, joita YK on jäsenvaltioiltaan kerännyt hädässä olevien avustamiseen, ovat tulokset todella heikot.[/QUOTE]

Joo, kehitysavusta ei ole sellaista hyötyä kuin sillä väitetään olevan, mutta liian moni hyötyy tästä järjettömyydestä.

[QUOTE="vieras";27919262]Joo, kehitysavusta ei ole sellaista hyötyä kuin sillä väitetään olevan, mutta liian moni hyötyy tästä järjettömyydestä.[/QUOTE]

Heimopäälliköt Sudanissa etupäässä. Onhan sinne yritetty viedä ruoka-avustuksiakin mutta jos ne päästää rajalta niin saman tien ryöstävät. Kansa näkee nälkää ja suomi haluaa maksaa.

Taas yksi fiksu ehdotus perussuomalaisilta. Johan se on nähty, ettei kehitysavusta ole mitään hyötyä. Päinvastoin se menee jopa vääriin käsiin ja passivoi ihmisiä.

Yhteistyössä