"Perussuomalaiset haluaa leikata Yleisradion toimintoja 144 miljoonalla eurolla"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Rikashan ei elä toisen rahoilla. Ole sinäkin kiristämättä vyötä, mutta tee se omilla rahoillasi.
Sinä et siis ymmärrä, että on ihmisiä, joilla on vaikeuksia tulla toimeen, esim. sairauden vuoksi? Mä en elä toisten rahoilla, olen toiminut yrittäjänä 20 vuotta ja sitä ennen palkkatyössä, mutta osaan silti asettua muiden asemaan, kuten yllä totesin.
 
vierailija
No mä nyt en satu olemaan vasemmistolainen, yrittäjä olen, keskituloinen sanotaanko, mutta en ymmärrä sitä, että kaikkein vähävaraisimmilta leikataan. Ihan syystä, koska empatia, ostovoima ja sitä voi itsekin joutua samanlaiseen tilanteeseen tai joku läheinen ja on joutunutkin. Siksi en muun muassa ikinä äänestäisi Kokoomusta. On myös liuta muitakin syitä. Ja huom. lapsuudenperheeni oli yrittäjätaustainen ja vahvasti kokoomuslainen.
Jostain ne rahat ulkomaalaisten elättämiseksi on revittävä.
 
vierailija
Jos Suomi olisi sijoittanut kaikki kehitysapuun hassaamansa rahat pörssiosakkeisiin, niin Suomella olisi nyt yli 500 000 000 000 euron osakesalkku. Puolet valtion budjetin menoista voitaisiin saada valtion osakesalkuista.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
19 nollaa lähtee kilometritehtaalle kun hallitus vaihtuu.
Tästä viestistä näkee miten järjenvalo paistaa hallitukseen pyrkijöillä.
Pollena esiteltiin leikkauskohteita kuin Hölmölässä.
Paras kokoonpano on kokoomus, persut ja kepu.
Joka viikko on sitten hallituskriisi. Pääministerinä Purra saa hommata Instagramiinsa kaikki mahdolliset suodattimet ja filtterit. Siitä huolimatta kuvat pelottavat heikkohermoisimpia.
 
vierailija
Tästä viestistä näkee miten järjenvalo paistaa hallitukseen pyrkijöillä.
Pollena esiteltiin leikkauskohteita kuin Hölmölässä.
Paras kokoonpano on kokoomus, persut ja kepu.
Joka viikko on sitten hallituskriisi. Pääministerinä Purra saa hommata Instagramiinsa kaikki mahdolliset suodattimet ja filtterit. Siitä huolimatta kuvat pelottavat heikkohermoisimpia.
👍🤣
 
vierailija
Kiitos peukusta. En katso kotimaisia viihdeohjelmia. Päivän uutisissa on tarpeeksi viihdettä. Tykkään myös sadusta, jossa hiiri tekee takkia kissalle. Joku Hesarin kolumnisti mainitsi hiirisadun Putinia sivuavassa jutussaan.
 
vierailija
Samaa kastia kuin se "kaikilla kuule meillä on rajoitteita" -susannakoski ja mikäs se olikaan se Kokomuuksen Räty " Kuinka moni suomalainen löytää itsensä ryhmästä, joka tienaa alle 2 100 euroa tai 2 600 euroa? Ne ovat pieniä keskituloisia" tai viimeksi Sari Sarkomaa, jonka mielestä yksinelävä ostaa parilla kympillä monen viikon ruoat.
Joo jos on omia kanoja ja kerää niille matoja ja muuta mitä ei ihminen syö. Ja osaa paistaa tarvittaessa kukkopojat ateriakseen.
 

Yhteistyössä