peruin aborttiajan, parempi näin,saadaan vauva :)

  • Viestiketjun aloittaja "harmaa"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kyllä sinun nyt kannattaisi uudelleen harkita sitä abortia! Miten mies? Onko vastuullinen äijä vai joka ilta pakko päästä ulos? Onko itselläsi töitä? Entäs asunto? Oletko itse tasapainoinen ihminen vai tuuliviiri? Juotko ja tupakoitko paljon? Oletko turvatalojen vakio asiakas?
Yhteiskunta hukkuu teidänlaisiin yh-äitiin jotka vastuuttomasti paukuttelevat jälkikasvuja veronmaksajien elätettäväksi
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24585093]Kyllä sinun nyt kannattaisi uudelleen harkita sitä abortia! Miten mies? Onko vastuullinen äijä vai joka ilta pakko päästä ulos? Onko itselläsi töitä? Entäs asunto? Oletko itse tasapainoinen ihminen vai tuuliviiri? Juotko ja tupakoitko paljon? Oletko turvatalojen vakio asiakas?
Yhteiskunta hukkuu teidänlaisiin yh-äitiin jotka vastuuttomasti paukuttelevat jälkikasvuja veronmaksajien elätettäväksi[/QUOTE]

Jos sinä tulet joskus raskaaksi niin suosittelen aborttia, ei tänne tarvita lisää sinun kaltaisia.
 
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
[QUOTE="vieras";24585093]Kyllä sinun nyt kannattaisi uudelleen harkita sitä abortia! Miten mies? Onko vastuullinen äijä vai joka ilta pakko päästä ulos? Onko itselläsi töitä? Entäs asunto? Oletko itse tasapainoinen ihminen vai tuuliviiri? Juotko ja tupakoitko paljon? Oletko turvatalojen vakio asiakas?
Yhteiskunta hukkuu teidänlaisiin yh-äitiin jotka vastuuttomasti paukuttelevat jälkikasvuja veronmaksajien elätettäväksi[/QUOTE] :headwall: ehkä jonkun äidin ois pitänyt tehä se abortti aikoinaan...
 
"memma"
onnea,päätös on oikea.mielestäni pieni alku joka on saanut elämän kahden ihmisen toimesta,oli tarkoitus tahi ei,on oikeus saada syntyä ja rakkautta,joko vanhempien tai adoptiovanhempien seurassa,ei tarvi heti olla lopettamassa elämän alkua.
 
"harmaa"
tää on viides lapsi ja samalle miehelle, pienin vauva viel.. kyl niitä vahinkoja voi sattua äideillekin :) piuhat kyl menee poikki tän jälkeen koska meidän lapsiluku on jo niin täynnä :D
 
"vieras"
[QUOTE="harmaa";24585055]niin mustakin, olin kokoajan 50% et ei, ja 50% et juu.. huoh, 1 ainoa vahinko ja näin käy, mut on ne lapset niin ihaniakin.. (suurimman osan ajasta) :D[/QUOTE]

Minullakin oli näin vaikka lapsi suunniteltu. Se suunnitelma vaan toteutui heti ekasta kierrosta vaikka olin miettinyt sen teon kestävän varmaan puolivuotta ainakin.
 
"harmaa"
[QUOTE="vieras";24585093]Kyllä sinun nyt kannattaisi uudelleen harkita sitä abortia! Miten mies? Onko vastuullinen äijä vai joka ilta pakko päästä ulos? Onko itselläsi töitä? Entäs asunto? Oletko itse tasapainoinen ihminen vai tuuliviiri? Juotko ja tupakoitko paljon? Oletko turvatalojen vakio asiakas?
Yhteiskunta hukkuu teidänlaisiin yh-äitiin jotka vastuuttomasti paukuttelevat jälkikasvuja veronmaksajien elätettäväksi[/QUOTE]

teidänlaisiin yh-äiteihin ym,hahhaa :D oltu yli 10 vuotta yhessä ja kaikki saman miehen kanssa, ja ihan kunnollisia ollaan, en polta enkä juo raskausaikana. juon kyl muuten joskus :D ja taidan olla enemmän tuuliviiri, jos noista pitää valita..
 
*
hienoa, vauva-aika on kuitenkin vaan sen hetken verran rankkaa, omasta mielestäni.. sitten alkaa meno helpottua huomattavasti, sisarukset leikittää jne.. itsellä vasta kolmas tulossa, intoa täysi täällä odottelen omaani :)
 

Yhteistyössä