"Perttu Jussila piilotti peloissaan homoutensa, kun hän matkasi Qatariin: ”Merkittävä turvallisuusriski”"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Maassa maan tavalla!

Quatar on tehnyt selvityksen, että kisavieraana homot ovat turvassa.

Ei sinne mitään gayparaateja tarvitse lähteä pitämään tai yrittää näyttää että täältä tulee homo!

Onko aina pakko lokeroitua?! Ole ihminen - se riittää!

Jalkapallo on ihana asia! Pakkoko tätä homoutta on tämänkin asian yhteydessä tuoda koko ajan esiin. Keskitytään futikseen!

Jos tuolla homolla on noin vaikeaa niin parempi varmaan pysyä himassa!
 
  • Tykkää
Reactions: Algoma
Hiivatti mitä ameeboja nuo toimittajat ovat! Ihan joka asiassa!
Jutuissa ei ole yhtään mitään järkeä!

Huomaatteko muuten miten joka asiassa toimittajat yrittävöt ohjata meitä oudosti höpöjutuillaan?
Nyt olisi pitänyt ilmeisesti sääliä tuota homoa joka joutui oikein piiiiiilottamaan homoutensa, pärsk *huutonauraa*😂😂😂😂
 
vierailija
”Brittilehti The Guardian selvitti jo kesällä, ettei Qatar takaa turvallisia kisoja seksuaalivähemmistöille. Jussila itse ei lähtisi maahan edes urheilijana.

– Nyt kun olen avoimesti tullut kaapista, niin en tietenkään [lähtisi], koska se olisi merkittävä turvallisuusriski. En voisi missään tapauksessa tehdä sitä.”

Viisas päätös.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
”On tosi turhauttavaa, että tämmöisten asioiden kanssa joudutaan koko ajan painimaan.”

Nimenomaan!

Kun annetaan toimintaohjeet niin niitä noudatetaan.
Sitten voidaankin kaikki keskittyä hyvässä hengessä futikseen ja miettiä noita homoja toisella kertaa.

Eivät homot ole mikään maailman napa. Ei sitä homoutta tarvitse tuputtaa kaikille ja koko aikaa.
 
vierailija
#6 viestistä saan kösityksen, että Lispetti ei ole perehtynyt seksuaalivähemmistöihin.
Naisten vaatteisiin pukeutunut mies ei mielestäni edusta tavallista homoa.
Hienoa, että lehtijutun Perttu on rohkaistunut ja tullut kaapista. Ei normaaleissa asioissa ole mitään hävettävää.
Minä häpeän syvästi Lispetin kirjoituksia.
Hän ei muuksi muutu vaikka kävisi joka päivä terapiassa.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
vierailija
”On tosi turhauttavaa, että tämmöisten asioiden kanssa joudutaan koko ajan painimaan.”

Nimenomaan!

Kun annetaan toimintaohjeet niin niitä noudatetaan.
Sitten voidaankin kaikki keskittyä hyvässä hengessä futikseen ja miettiä noita homoja toisella kertaa.

Eivät homot ole mikään maailman napa. Ei sitä homoutta tarvitse tuputtaa kaikille ja koko aikaa.
Veljeni on homppeli ja tuputtaa sitä jonkinmoisena pikkujulkimonakin kokoajan monessa tuutissa

Olen niin onnellinen että synnyin terveeksi heteroksi ja nautin vastakkaisesta sukupuolesta suunnattomasti kokoajan
 
”Brittilehti The Guardian selvitti jo kesällä, ettei Qatar takaa turvallisia kisoja seksuaalivähemmistöille. Jussila itse ei lähtisi maahan edes urheilijana.

– Nyt kun olen avoimesti tullut kaapista, niin en tietenkään [lähtisi], koska se olisi merkittävä turvallisuusriski. En voisi missään tapauksessa tehdä sitä.”

Viisas päätös.
Mitä hemmettiä!😂
Voi herran tähären ja yhyren kerran.

Tästä homosta tulee kyllä kieltämättä mieleen huomiohuora, eikä homo.
 
vierailija
#6 viestistä saan kösityksen, että Lispetti ei ole perehtynyt seksuaalivähemmistöihin.
Naisten vaatteisiin pukeutunut mies ei mielestäni edusta tavallista homoa.
Hienoa, että lehtijutun Perttu on rohkaistunut ja tullut kaapista. Ei normaaleissa asioissa ole mitään hävettävää.
Minä häpeän syvästi Lispetin kirjoituksia.
Hän ei muuksi muutu vaikka kävisi joka päivä terapiassa.
Mimmonen mies edustaa tavallista homoa?
 
#6 viestistä saan kösityksen, että Lispetti ei ole perehtynyt seksuaalivähemmistöihin.
Naisten vaatteisiin pukeutunut mies ei mielestäni edusta tavallista homoa.
Hienoa, että lehtijutun Perttu on rohkaistunut ja tullut kaapista. Ei normaaleissa asioissa ole mitään hävettävää.
Minä häpeän syvästi Lispetin kirjoituksia.
Hän ei muuksi muutu vaikka kävisi joka päivä terapiassa.
Minä kuulun seksuaalivähemmistöön.

Miten sinä olet tutustunut seksiaalivähemmistöön?
 
vierailija
En avaa siitä tässä. Bi-seksuaali tuskin luetaan vähemmistöön, mutta olen sitäkin.

Lisään vielä tähän homohumppaan sen, että nykyään normaalin seksuaalisuuden omaava (jos enää edes ymmärretään mitä se on) kuuluu vähemmistöön.
Voi ei. Tämäkin! Luulin sinua normaaliksi ja sellaista jopa aktiivisemmaksi sexistä nauttivaksi naiseksi. Toisin kuin ekko, tuo pirttihirmu
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Voi ei. Tämäkin! Luulin sinua normaaliksi ja sellaista jopa aktiivisemmaksi sexistä nauttivaksi naiseksi. Toisin kuin ekko, tuo pirttihirmu
En itse poissulje normaaliutta, mutta saat toki ajatella miten haluat.

Homous on eläinkunnassa ihan normaali asia, mutta ei sitä tarvitse tuputtaa - tämä aiheuttaa vain polarisoitumista.
Itsekin olen alkanut ärsyyntyä kun homohumppaa tulee äärimmäisen korostetusti joka tuutista.

En usko, että homoutta pidettäisiin yhtään sen vähemmän hyväksyttävänä jos sen tuputtaminen lopetettaisiin.
Päin vastoin.

Feminismikin meni pilalle kun intersektionaalinen telaketjufeminismi pilasi koko feminismin tärkeimmän ajatuksen eli tasa-arvon.
 
En muuten koe, että homoutta kauheesti tuputettaisiin. Esim. kyllä suurin osa työpaikoista yhä on sellaisia, että eipä siellä kauheesti julkihomoja ole. Luulisin, että tämä johtuu ihan siitä, että kuitenkin moni homo kokee, että enemmän hankaluuksia tulee kaapista ulos tulemisesta.

Mielestäni Perttu Jussila oli tuossa jutussa todella asiallinen ja minkäänlaisesta tuputuksesta ei ole kyse.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
En muuten koe, että homoutta kauheesti tuputettaisiin. Esim. kyllä suurin osa työpaikoista yhä on sellaisia, että eipä siellä kauheesti julkihomoja ole. Luulisin, että tämä johtuu ihan siitä, että kuitenkin moni homo kokee, että enemmän hankaluuksia tulee kaapista ulos tulemisesta.

Mielestäni Perttu Jussila oli tuossa jutussa todella asiallinen ja minkäänlaisesta tuputuksesta ei ole kyse.
Osaatko sinä kertoa miten Pertun homous olisi näkynyt Qatarissa?

Eikö sinua häiritse ihmisten lokeroitumiseen usuttaminen? Eikö tuollainen ole jopa hiukan haitallista…?
Eikö riitä, että Qatariin menee ihmiset seuraamaan jalkapalloa? Miksi sinne pitää jotenkin erikseen mennä homona?🤔
 

Yhteistyössä