Persut! Persut! Me voitetaan nämä vaalit! Ollaan taatusti ykkösiä vaalipäivänä. Kokoomus on pian 2nen, mutta tärkein hallituskumppani kuitenkin.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vasemmistolaiset voivat vastaavasti pukeutua punaiseen, tuohon verisimmän aatteen lempiväriin.
Minulle on Amerikaan lähetetyssä värianalyysissa suositeltu runsasta punaisen käyttöä vaatteissa. Punainen väri saa miehet sekaisin. Muuten olisin sitä väriä käyttänyt mielelläni. Punainen duffelin laitoin myös kiertoon. Kerran juna-asemalla tuo tslvitakki ylläni poikajoukko nimitteli minua joulupukiksi.
Katolisessa kirkossa punainen on pyhä väri. Körtit karttavat punaista. Mistä lie tuokin ajatus alkanut itää maalikkosaarnaajien päissä. Olen tutkinut körttinä körttiläisyyttä enkä ole saanut kysymykseeni vastausta.
 
vierailija
Kirjoitusvirheitä pukkaa. Älkää vetäkö herneitä kaksin käsin neniinne ettei tule lekurireissua sotekurjimuksen kuormittamille terveysasemille tai päivystykseen.
Huumorinkukka on edelleen maailman kaunein kukka. Säästän rahaa kun en osta kukkia kotiini.
 

Yhteistyössä