Persukko ne nyt valloitti Suoamenmaan?

  • Viestiketjun aloittaja Deleted member 149094
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis ko.puolue ei virallisesti sitä kannata. En mäkään.
Tajusin kyllä. Ihmettelin vaan, että miksi valitsit demarit viiteryhmäksi etkä persuja. Perussuomalaiset kun vastustavat saatavuusharkinnasta luopumista sekä virallisesti että käytännössä 100-prosenttisesti. Sen sijaan SDP:n eduskuntaryhmästä 7/34 eli 20,5 % kannatti Vasemmistoliiton Anna Kontulan lakialoitetta LA 41/2017 saatavuusharkinnasta luopumiseksi. SDP:n jatkaessa siirtymistään vihervasemmistolaisempaan politiikkaan, ei ole mitenkään mahdotonta että tämä linnutkin lentävät rajojen yli -osasto vahvistuu tulevaisuudessa.

 
  • Surullinen
Reactions: Echo
Deleted member 149094
Jep, meidänkin kaupungissa PS jäi "vihervassareiden" taakse, vaikka saikin lisää paikkoja. Nyt pitäisi sitten vielä oppia tekemään yhteistyötä..
jaa-a. Jos siellä istuu ihmisiä, jotka on edes prosentin samanlaisia, kuin palstan persut, niin mahtaakohan yhteis tai työ onnistua.. :unsure: Jos ei kunnanvaltuutetunkaan työtä ole aloitteiden tekeminen, vaan kaikki muut asiat...
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Echo
Deleted member 149094
Mamulinjauksesi on tullut kaikille selväksi jo ajat sitten. Siksihän olet jatkuvasti riitelemässä niiden kanssa, jotka eivät halua ja kaipaa ”kansanvaihtoa”
Ai niinkuin toi, et jos en sano susikeskustelussa isomummolle vastaan, niin olen susihysteerikko. Jos en jaksa persuöyhötystä ja sitä valehtelua ja kauheeta draamaqueen-meininkiä, niin olen sitten suvakki. Ja sulla on sitten oikeus tulla huuteleen mulle "mun puolueita", törkeyksiä ja haastaa riitaa jatkuvasti. Niin miks mä äänestäisin ihmisiä, jotka kokoajan haukkuu mua?

Sä oot kyl niin huono arvioimaan toisia ihmisiä ja niiden motiiveita, että oksat pois. Suakin on kuitenkin toistuvasti muistuteltu siitä, että on olemassa myös muita, kuin persut ja vihervassarit.
 
  • Haha
Reactions: Latimeria
... Ja sulla on sitten oikeus tulla huuteleen mulle "mun puolueita", törkeyksiä ja haastaa riitaa jatkuvasti...
ForeverMulan riitautuu todella monen palstalaisen kanssa

Mieti miksi sinusta on tehty ihan oma ketju aiheeseen liittyen!? Ja 326 viestiä! :eek:

Mitä se mielestänne kertoo ihmisestä?
Ja ei, ei ole minun aloittamani. Ymmärrän kyllä ap:n viestiin liittyvän kysymyksen, mutta antaa olla…:sneaky:
 
Deleted member 149094
ForeverMulan riitautuu todella monen palstalaisen kanssa

Mieti miksi sinusta on tehty ihan oma ketju aiheeseen liittyen!? Ja 326 viestiä!



Ja ei, ei ole minun aloittamani. Ymmärrän kyllä ap:n viestiin liittyvän kysymyksen, mutta antaa olla…
Juuh, persut örisee, niin senkös pitäis todistaa jotain?

Oletko lukenut viestejä ollenkaan? Siellä taidetaan jutella kaikesta muusta, paitsi minusta.

Mut jatka vain tuota haastamista, kun osaat sen niin nätisti tehdä.(y)
 
vierailija
Eli määrittelit mulle puolueen kuitenkin. Ja ilmeisesti vielä maahanmuuttolinjauksen.

Vai onko persut nykyisin niin oikeella, että kaikki muut on vasemmalla?
Toi on niin väsynyttä läppää. Itse määrittelet ihmisiä persuiksi miljoona kertaa päivässä ja öyhötät käytännössä jokaisessa viestissä, mutta sitten uhriudut kun joku uskaltaa kategorisoida sinut vihervasemmistoa edustavaksi suvakiksi.

Mietitäänpä vähän.

- Vastustat Perussuomalaisia enemmän kuin keskivertoihminen. Siis niin kuin oikein sydämestäsi.

- Kannatat monikulttuurisuutta. Hyökkäät jokaiseen mamurikos-ketjuun kertomaan, että "kyllä ne suomalaisetkin" tai kyselemään, että missä todisteet mamutaustasta. Puolustat turvapaikanhakijoita jatkuvasti.

- Et usko rotujen välisiin älykkyyseroihin. Asia on sinulle selvästi tabu.

- Olet feministi ja epäilemättä vielä joku kolmannen aallon feministi tai miksi näitä öyhöfeministejä nyt kutsutaankaan.

- Sateenkaarijutut tuntuvat olevan sydäntä lähellä.

- En ole havainnut ihan hirveän voimakasta ympäristöaatteen kannatusta, vaikka tietenkin ilmastonmuutos tuhoaa maailman kuten asiaan kuuluu.

- Myöskään kokoomuslaiset teemat eivät varsinaisesti nouse esiin kommenteissasi. Kyllä se on enemmän sitä persut öyh öyh -linjaa ja feminismiä, josta lähes koko palstaminäsi koostuu.

Näillä spekseillä olet joko Vasemmistoliiton tai Feministisen puolueen äänestäjä tai sitten et äänestä lainkaan, mutta Rasmus on sinulle yhteiskunnallinen harrastus. Voit toki korjata, mutta mitä väliä sillä edes on. Tuo on se mielikuva, joka sinusta välittyy. Onko se niin hirveä asia?
 
Deleted member 149094
Toi on niin väsynyttä läppää. Itse määrittelet ihmisiä persuiksi miljoona kertaa päivässä ja öyhötät käytännössä jokaisessa viestissä, mutta sitten uhriudut kun joku uskaltaa kategorisoida sinut vihervasemmistoa edustavaksi suvakiksi.

Mietitäänpä vähän.

- Vastustat Perussuomalaisia enemmän kuin keskivertoihminen. Siis niin kuin oikein sydämestäsi.

- Kannatat monikulttuurisuutta. Hyökkäät jokaiseen mamurikos-ketjuun kertomaan, että "kyllä ne suomalaisetkin" tai kyselemään, että missä todisteet mamutaustasta. Puolustat turvapaikanhakijoita jatkuvasti.

- Et usko rotujen välisiin älykkyyseroihin. Asia on sinulle selvästi tabu.

- Olet feministi ja epäilemättä vielä joku kolmannen aallon feministi tai miksi näitä öyhöfeministejä nyt kutsutaankaan.

- Sateenkaarijutut tuntuvat olevan sydäntä lähellä.

- En ole havainnut ihan hirveän voimakasta ympäristöaatteen kannatusta, vaikka tietenkin ilmastonmuutos tuhoaa maailman kuten asiaan kuuluu.

- Myöskään kokoomuslaiset teemat eivät varsinaisesti nouse esiin kommenteissasi. Kyllä se on enemmän sitä persut öyh öyh -linjaa ja feminismiä, josta lähes koko palstaminäsi koostuu.

Näillä spekseillä olet joko Vasemmistoliiton tai Feministisen puolueen äänestäjä tai sitten et äänestä lainkaan, mutta Rasmus on sinulle yhteiskunnallinen harrastus. Voit toki korjata, mutta mitä väliä sillä edes on. Tuo on se mielikuva, joka sinusta välittyy. Onko se niin hirveä asia?
Toi sun vuodatus nyt kertoo vaan siitä, että luet mun tekstejä, kuten haluat niiden olevan, et niin, kuin ne on.
 

Yhteistyössä