Personal Trainer

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Harmaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Harmaa"

Vieras
Tekeekö jotkut PT sitä työtä vaan et saa rahaa, näköjään. Oon saanut 1000 € palaa jo ja en todellakaan ole saanut sitä henkistä tukee mitä tarvitsen. Paino ei ole pudonnut kun 2 kg 5 kk aikana, vaikka sitä on 20 kg ylimäärästä, vaatekoko kyllä pienentynyt 2 numeroa, mutta olen toitottanut sille ämmälle suoraan sanottunu että haluan painoni alas. Mistähän löytäs sellasen PT joka kuuntelee sitä asiakasta, saa sitä henkistäkin tukee. En niinkään tarvii siihen liikkumiseen tsemppaajaa vaan jos alamäki on tulossa nii siihen

mitä väliä sillä vaakalla on? Sentit ratkaisee ja 2 vaatekokoa on paljon. Mä en tekis mitään ihmisen kanssa, joka ämmittelis minua...

Enhän mä sitä ole ämmitelly vasta ku tässä sanoin. Jos maksan 1000 € että haluan painoni alas ni kyllä mä haluan että se painokin putoo. Olen tyytyväinen että on 2 nroa pienentynyt mutta kun en halua katsella sitä 95 kg lukemaa.

[QUOTE="Harmaa";23545969]Enhän mä sitä ole ämmitelly vasta ku tässä sanoin. Jos maksan 1000 € että haluan painoni alas ni kyllä mä haluan että se painokin putoo. Olen tyytyväinen että on 2 nroa pienentynyt mutta kun en halua katsella sitä 95 kg lukemaa.[/QUOTE]

No ei se PT paljoa voi tehdä jos jatkat herkkujen ym. roskan syömistä! Laihdutus lähtee aina itsestä, PT vain antaa siihen työkalut ;)

[QUOTE="heips";23545976]No ei se PT paljoa voi tehdä jos jatkat herkkujen ym. roskan syömistä! Laihdutus lähtee aina itsestä, PT vain antaa siihen työkalut ;)[/QUOTE]

Kuka tässä on puhunu että syön roskaruokaa ym ku vaatekoko pienentyny? Ette nyt varmaan tajunnut mitä tarkotin :D

Yhteistyössä