Persefinnit taas pakoilee hallitusvastuuta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vier.ras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vier.ras

Vieras
Sen nyt saattaa arvatakin. Jo toisen kerran tarjotaan paikkaa hallituksessa hopealautasella, ja niinhän siinä taas käy, että perushomo Timpsukka Soinilla pääsee tälläkin kertaa löysät housuihin. :laugh:

Perussuomalaiset ulkona hallituksesta? – Sipilä: ”Aika kaukana ollaan”.

Perussuomalaiset antoi vastauksensa hallitustunnustelija Juha Sipilän kysymyksiin. Yksi teemoista oli maahanmuutto.

STT:n mukaan hallitustunnustelija Juha Sipilä yllättyi perussuomalaisten vastauksista. Näkemykset ovat kaukana säästöissä, maahanmuutossa ja EU-linjassa.

– Aika kaukana ollaan kyllä lopputuloksesta, Sipilä sanoi puhuessaan toimittajille tänään eduskunnassa.

Hän kertoi jo keskustelleensa vastauksista perussuomalaisten Timo Soinin kanssa.

Perussuomalaiset vaativat maahanmuuttopolitiikkaan useita konkreettisia muutoksia. Esimerkiksi humanitaarisin perustein annettu oleskelulupa pitäisi voida peruuttaa, jos oleskeluluvan saanut lomailee lähtömaassaan, lähettää sinne lapsiaan tai osallistuu kriisialueella sotatoimiin.

Myös esimerkiksi hoito- ja rakennusalojen kielitaitovaatimuksia tulisi puolueen mukaan kiristää potilas- ja työturvallisuuden takaamiseksi.

Perussuomalaiset ulkona hallituksesta? – Sipilä: ”Aika kaukana ollaan” - Eduskuntavaalit 2015 - Ilta-Sanomat

- Meidän täytyy pitää turvapaikanhakijoiden määrät maltillisina, ei kymmenissä tuhansissa (vuosittain), vaan korkeintaan tuhansissa, Elo sanoo ja lisää, että Suomen pitäisi luoda kansalaisuustesti, kielitesti sekä pisteytysjärjestelmä.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015042919601283_uu.shtml

tuolla ei ainakaan ole mitään käsitystä oikeista lukumääristä, esim viime vuonna turvapaikan hakijoita oli 3651, joten ihme itkemistä nykytilanteesta, jos se kuitenkin on siinä tuhansissa jotka tuollekkin kelpaisivat.

https://www.intermin.fi/fi/maahanmuutto/pakolaiset_ja_turvapaikanhakijat/turvapaikanhakijat

ja totta helvetissä sieltä hallituskesta pitää jäädä pois, vaatimalla kiintiöpakolaisten määräksi 750, kun sen nykyään on n 300 enemmän, aika pieni kynnyskysymys, mut jos sillä pääsee taas kuin koira veräjästä ottamasta hallitusvastuuta ni mikäs siinä.Ootellaan sit seuraavaa jatkojytkynjysähdystä, et voidaan taas jäädä ulos hallituksesta.

[QUOTE="hmm";30804681]- Meidän täytyy pitää turvapaikanhakijoiden määrät maltillisina, ei kymmenissä tuhansissa (vuosittain), vaan korkeintaan tuhansissa, Elo sanoo ja lisää, että Suomen pitäisi luoda kansalaisuustesti, kielitesti sekä pisteytysjärjestelmä.

Sipilä kysyy maahanmuutosta - mitä perussuomalaiset vastaavat?

tuolla ei ainakaan ole mitään käsitystä oikeista lukumääristä, esim viime vuonna turvapaikan hakijoita oli 3651, joten ihme itkemistä nykytilanteesta, jos se kuitenkin on siinä tuhansissa jotka tuollekkin kelpaisivat.

https://www.intermin.fi/fi/maahanmuutto/pakolaiset_ja_turvapaikanhakijat/turvapaikanhakijat

ja totta helvetissä sieltä hallituskesta pitää jäädä pois, vaatimalla kiintiöpakolaisten määräksi 750, kun sen nykyään on n 300 enemmän, aika pieni kynnyskysymys, mut jos sillä pääsee taas kuin koira veräjästä ottamasta hallitusvastuuta ni mikäs siinä.Ootellaan sit seuraavaa jatkojytkynjysähdystä, et voidaan taas jäädä ulos hallituksesta.[/QUOTE]

Vuosittaisesta väestönkasvusta maahanmuutto muodostaa jo kolmanneksen, eikö se ole jo ihan riittävästi, vai onko tavoitteesi 100%?

Mikset vastannut kysymykseeni?

no riippuu siitä mistä maahanmuutosta puhut, esim suomalaiset paluumuuttajat lasketaan maahanmuuttajiin jos ovat jossain muussa maassa asuneet ja palaavat suomeen.Nämä ja esim työnperässä suomeen muuttavat ovat toki vuosittain kymmenissä tuhansissa (viime vuonna esim n 31000 ) mutta en mä ainakaan ala sanomaan suomalaisille et pysykää pois, jos sitä siis halusit kysyä.
kaikkien maahanmuuttajien maahantuloa tuskin persutkaan on alas ajamassa, vaan puhuvat turvapaikanhakijoista/kiintiöpakolaisista, vai olenko ymmärtänyt väärin?

Arvasin heti kun tulokset tuli, että vaikka toiseksi suurin niin eivät varmasti uskalla hallitukseen. Keksiivät jonkun tekosyyn jotta porukka ei huomaisi että ovat samaa oikeistopaskaa kun muutkin. Ainoat talouspoliittisesti (joka on loppupeleissä ainoa millä merkitystä) vaihtoehtoja tarjoavat puolueet ovat pienpuolueita, ja kevyesti vasemmistoliitto. Voitaisiin yhdistää eduskuntapuolueet yhdeksi, ja pienpuolueet toiseksi puolueeksi.

Pakko sanoa että mä en mitenkään pysty ymmärtämään ihmisten ajatuksia. Minkä takia te kaikki haluatte elättää ihmisiä, jotka halveksii meitä. Ja jos te haluatte niitä elättää, niin miks ette sitten ota himoihinne ja elätä. Mä antaisin rahani mielummin vanhuksille ja lapsille. Mua oikeesti yrjöttää, nimittäin kohta tulee kymmeniätuhansia karvaperseraiskarimuslimeita. No joo. Jotenkin jos joku vois avata tätä persuvihaa mulle.

[QUOTE="ölli";30804999]Pakko sanoa että mä en mitenkään pysty ymmärtämään ihmisten ajatuksia. Minkä takia te kaikki haluatte elättää ihmisiä, jotka halveksii meitä. Ja jos te haluatte niitä elättää, niin miks ette sitten ota himoihinne ja elätä. Mä antaisin rahani mielummin vanhuksille ja lapsille. Mua oikeesti yrjöttää, nimittäin kohta tulee kymmeniätuhansia karvaperseraiskarimuslimeita. No joo. Jotenkin jos joku vois avata tätä persuvihaa mulle.[/QUOTE]

Samaa ihmettelen minäkin. Luulenpa, että nämä persufoobikot ovat itsekin yhteiskunnan loisia, jotka kuvittelevat rahan tulevan pankin seinästä kaikille. Käsittämätöntä tyhmyyttä ja lyhytnäköistä ajattelua tuhota suomalainen yhteiskunta.

Jos yksi kantavammista teemoista persuilla on maahanmuuttopolitiikka. Siis että iso osa kansasta äänestää juuri sen takia. Niin sinunko mielestä takki pitäisi kääntää ja mennä hallitukseen mamumyönteisenä?! Kannatatko itse noin muutenkin sitä, että vaaliteemat unohdetaan vaalipäivän jälkeen vai oletko muuten vain tyhmä? Siinä on tasan nuo kaksi vaihtoehtoa :D

[QUOTE="ölli";30804999]Pakko sanoa että mä en mitenkään pysty ymmärtämään ihmisten ajatuksia. Minkä takia te kaikki haluatte elättää ihmisiä, jotka halveksii meitä. Ja jos te haluatte niitä elättää, niin miks ette sitten ota himoihinne ja elätä. Mä antaisin rahani mielummin vanhuksille ja lapsille. Mua oikeesti yrjöttää, nimittäin kohta tulee kymmeniätuhansia karvaperseraiskarimuslimeita. No joo. Jotenkin jos joku vois avata tätä persuvihaa mulle.[/QUOTE]

Minä uskon että ihmiset ovat yhdenvertaisia syntyperästä riippumatta. Sä voisit ehkä avata mulle miksi koet olevasi muslimeita parempi ihminen?

Ajatusleikki: Vaaliteemana vapaa appelsiinin myynti. Turuille ja toreilla hoetaan sitä, että "äänestä meitä, saat vapaan applensiinien myynnin joka pitäjään". No kansa äänestää, koska he todellakin haluavat vapaata appelsiinia joka kirkonkylälle. No vaaleissa tullaan kakkoseksi ja isoin puolue pyytää hallitukseen ehdolla: teidän pitää hyäksyä applesiinin myynnin rajoitukset.

Mitä tehdä? Ollako "pakoilija" hallituksesta, vaiko pettää äänestäjät? Pitäisikö appelsiinien myyntiä lähteä rajoittamaan, jotta saadaan kaikille kivat virat ja hyvät palkat vai?

Jos yksi kantavammista teemoista persuilla on maahanmuuttopolitiikka. Siis että iso osa kansasta äänestää juuri sen takia. Niin sinunko mielestä takki pitäisi kääntää ja mennä hallitukseen mamumyönteisenä?! Kannatatko itse noin muutenkin sitä, että vaaliteemat unohdetaan vaalipäivän jälkeen vai oletko muuten vain tyhmä? Siinä on tasan nuo kaksi vaihtoehtoa :D

itsehän ovat sanoneet ettei kynnyskysymyksiä ole,tai ainakin ENNEN vaaleja sitä sanottiin, nytkö sitten on?
naurettavaa pelleilyä.

[QUOTE="Eeva";30805101]Ajatusleikki: Vaaliteemana vapaa appelsiinin myynti. Turuille ja toreilla hoetaan sitä, että "äänestä meitä, saat vapaan applensiinien myynnin joka pitäjään". No kansa äänestää, koska he todellakin haluavat vapaata appelsiinia joka kirkonkylälle. No vaaleissa tullaan kakkoseksi ja isoin puolue pyytää hallitukseen ehdolla: teidän pitää hyäksyä applesiinin myynnin rajoitukset.

Mitä tehdä? Ollako "pakoilija" hallituksesta, vaiko pettää äänestäjät? Pitäisikö appelsiinien myyntiä lähteä rajoittamaan, jotta saadaan kaikille kivat virat ja hyvät palkat vai?[/QUOTE]

1. jättää menemättä hallitukseen, pettää äänestäjät kun ei edes yritetty sopia rajoituksia lievemmäksi

2. mennä hallitukseen ja tehdä kaikkensa että rajoitukset liventyisi, ainakin on yritetty vaikkei ehkä onnistutakkaan.

-ei kovin vaikea päättää kumpi olisi mun mielestä oikein.

Lopettakaa itku! Persut on kakkonen ja kepu päättää ketä ottaa leikkiinsä. Jos he halailevat mamuja, se on heillä se oikeus. Ottakoot sinne hallitukseen pari samanlaista. Persu ei myy persettään!!! Ja jos se vituttaa, senkus vittuakaat menemään. Ihan itku... voi kyynel... Reunaehdot on saneltu ja jos sillä ei hallitukseen mennä, voi on henkilökohtainen "voi voi" sulle. :D

Yhteistyössä