Persahtavien ihannepoju ano ja hänen viisaat seuraajansa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Valitettavasti se takinkääntö on enemmän sun juttus.
Ai sitäkö me tässä tehdäänkin?
Mä oletin, että sä halusit keskustella Ano Turtiaisesta, no voidaan me takeistakin toki puhua. Olen ajatellut ostaa piakkoin uuden mokkatakin...mites sä? Millaset takit vetää sua eniten puoleen? Nahka? Toppa? Villa? Sadetakit?
 
Ja muistutan palstan ekasta säännöstä:

"Ohjeita hyvään keskusteluun:

1. Kirjoita vain otsikon asiasta, ja lyhyesti (max. 2000 merkkiä välilyönteineen)."
No voi hyvänen aika nyt sentään...jos mä olisin halunnut ottaa osaa tähän Ano Turtiaisen twiittailuun niin kai mä nyt aikuinen ihminen olisin osannut tehdä sen ilman kutsuakin?

Kommentoidaan nyt sitten: Olen lukenut joskus, enkä ymmärrä miksi hän käyttäytyy niinkuin käyttäytyy..jotkut hänen omista seuraajistaankin tuntuu miettivän välillä, että kaveri on flipannut pahasti nyt = oli tuon tapaisia kommentteja hänen väkivalta poliiseja kohtaan viesteistään.

Mun mielestä Ano olis voinut keskittyä voimannostoon enemmän ja jättää politiikan muille, politiikassa ei sovi heitellä ilmoille mitä tahansa sylki suuhun tuo ja välillä hänen käytöksensä on suorastaan moukkamaista.

Noin, kelpasiko?
 
vierailija
No voi hyvänen aika nyt sentään...jos mä olisin halunnut ottaa osaa tähän Ano Turtiaisen twiittailuun niin kai mä nyt aikuinen ihminen olisin osannut tehdä sen ilman kutsuakin?

Kommentoidaan nyt sitten: Olen lukenut joskus, enkä ymmärrä miksi hän käyttäytyy niinkuin käyttäytyy..jotkut hänen omista seuraajistaankin tuntuu miettivän välillä, että kaveri on flipannut pahasti nyt = oli tuon tapaisia kommentteja hänen väkivalta poliiseja kohtaan viesteistään.

Mun mielestä Ano olis voinut keskittyä voimannostoon enemmän ja jättää politiikan muille, politiikassa ei sovi heitellä ilmoille mitä tahansa sylki suuhun tuo ja välillä hänen käytöksensä on suorastaan moukkamaista.

Noin, kelpasiko?
miksi ei kelpaisi?
Mielipiteet on jokaisen omat, ei ole vääriä mielipiteltä.
 
En usko että kukaan on noin sanonut. Toki se saatta susta tuntua sille kun sun kirjoittamia väitteitä korjataan ja pyydetään puhumaan faktoista.
Mielipiteet on sit erikseen.
Mullehan on ihan sama uskotko sinä vai et ja minähän en nyt puhunut mistään oikaisuista, joten älä kerro mun puolesta mistä puhun, jooko?
Minä nimittäin puhun ihan siitä, että jo se mitä puhun perussuomalaisista tai maahanmuutosta ollaan teilattu usein (harmaiden yleensä) vääräksi mielipiteeksi.
 
Mullehan on ihan sama uskotko sinä vai et ja minähän en nyt puhunut mistään oikaisuista, joten älä kerro mun puolesta mistä puhun, jooko?
Minä nimittäin puhun ihan siitä, että jo se mitä puhun perussuomalaisista tai maahanmuutosta ollaan teilattu usein (harmaiden yleensä) vääräksi mielipiteeksi.
Mä oon huomannut että on turha selittää kun ei ymmärretä. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä