Permanentista, onko ihan out? Ym.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja papan mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

papan mamma

Aktiivinen jäsen
06.05.2006
5 194
0
36
Siis mulla on tälläinen toooodella ärsyttävä tukka. |O On ollut sitä aina vaikka ois millainen leikkaus. Ihan lyhyttä en ole kokeillut enkä tahdokaan kokeilla.

Tää on tällainen luonnontaipuisa, ei kihara eikä suora vaan kaikkea siltä väliltä. Aina huonon näköinen. Pituus noin 10 cm alle korvan.

Oisko ihan hullua ottaa tähän permanentti?
Sellainen ihan loiva iso kihara.
Tekis niin mieli kokeilla, mutta onko viisasta?

Ois sitten oikeasti kihara ja ehkä helppo laittaakin.

Kertokaa mielipiteitä.

:) :flower:

ei mulla varsinaista mielipidettä asiasta ole, mutta tässä just yks ilta mietin, että en oo kuullu kenenkään laittavan permanenttia varmaan kymmeneen vuoteen (lukuunottamatta mun mummoni)

Mun tukka on hyvässä kunnossa.
Ainoastaan tyveä värjään, mitään muuta en tee enkä käytä mitään aineita (paitsi samppoota ja hoitoainetta ;) )

Joten sen puoleen ei liene ongelmaa ole.

Mulla on ollu viimeset 15v permanentti hiuksissa. Välillä enemmän ja välillä vähemmän. Yritän siis suurimman osan kasvattaa pois ennen seuraavaa et pysyis kunnossa. Ite tykkään kun on pitkät hiukset ja kunnolla kerroksittain leikattu. Jos ei permanenttia niin menee ihan päätä myöten hiukset eikä saa yhtään mitenkään. Ihan lyhyitä en kans halua.

Mun kaverilla on, kotona laitettu jopa ja näyttää todella hyvältä, suht pientä kikkaraa, sen saa isoksi kiharapilveksi tai sitten muuten vaan kiharoiksi suortuviksi. On tosi nätin näkönen.

Mulla on luonnon taipusia, ei kihara, ei suora, vaan ärsyttävä.
No joskus kauan sitten muutamaan kertaan erehdyin ottamaan pehmennyksen... |O

Mun hius ottaa sen kiharan todella hyvin, eli miedoin pehmennyskin vetää lähes afrolle ja hiukset palaa, joten aina olen joutunut leikkaamaan lyhyeksi sen jälkeen.

Tosin nykyäänhän aineet ovat hellempiä, joten saattaisin joskus jopa harkita jälleen...

Yhteistyössä