perkuleen ukko

Elämänlähde

Aktiivinen jäsen
28.01.2007
4 689
0
36
taas läks baariin... :headwall: :headwall: :headwall:
ja muutenkin taas normi vkonloppu meininki päällä!! mulla oli eilen vapaa pvä ja ukolla myös ja aloitti sen juomisen jo iltapäivällä :headwall: :headwall:

oli tosi kiva :headwall: :headwall: eilen olla päivystyksessä migreenin takia kun tiesin ukon olevan kotona poikien kaa... olutpullo kourassa ja tänään sai vaariltaan 8packin ja sitten osti ite viel 12 packin ja siitä jo puolet mennyt.

siis mä oon niin täys tota idioottia!!!!!
arkipvät on suht ok ja sit vkonloput menee sillä juodessa!
pojat rakastaa isäänsä ylikaiken ja ukko poikiaan. olenko jotenkin päästäni vialla kun olen ainoa jota tää vkonloppu juominen häiritsee todella pahoin?!! :ashamed:

Ikävä kyllä tuo on kuulostaa jo alkoholismilta. Et ole päästäsi vialla, koita saada ukolle taottua järkeä päähän, tuolla menolla tuo tuosta vain pahenee. Terv. alkoholistin lapsi

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Ei sulla ole päässä vikaa vaan miehelläsi on jotain vialla jos perheellinen mies viettää viikonloppunsa noin.

istukaa alas ja jutelkaa.

Juttelu ei hyödytä mitään... olen koittanut.
Olen tästä aiheestä täällä useasti kirjoittanut, :ashamed: :ashamed: ukko on vaan pirun hyvä kääntää sen asian niin että mä olen se nipottaja ja päästään vialla oleva kun juomisesta vaahtoan.

Kun mainitsen juomisesta hän vain suuttuu ja kääntää asian niin kuin se ois vain mun päässä et siin on jotain häiritsevää... kuuluu kuulemma tohon ikään ja on kuulemma aivan normia, näin sanoi mulle viimeksi :headwall: :headwall:

tulee ihan olo, et oonks mä se nipottaja ja onks mun päässä jotain vikaa kun juomisesta suutun?? olen sitä jo alusta asti sietänyt ja myös niitä vkonloppuja kun ollaan jatkoilla ja jatkojen jatkoilla... eli on lähtenyt perjantai-iltana baariin ja muutaman kerran tullut vasta sunnuntaina sitten kotiin... :ashamed: :ashamed: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Kun mainitsen juomisesta hän vain suuttuu ja kääntää asian niin kuin se ois vain mun päässä et siin on jotain häiritsevää... kuuluu kuulemma tohon ikään ja on kuulemma aivan normia, näin sanoi mulle viimeksi :headwall: :headwall:

tulee ihan olo, et oonks mä se nipottaja ja onks mun päässä jotain vikaa kun juomisesta suutun?? olen sitä jo alusta asti sietänyt ja myös niitä vkonloppuja kun ollaan jatkoilla ja jatkojen jatkoilla... eli on lähtenyt perjantai-iltana baariin ja muutaman kerran tullut vasta sunnuntaina sitten kotiin... :ashamed: :ashamed: :headwall:

Ettei sulla vaan olisi miehenä jonkinmoinen alkoholisti? :/
Oli ikä mikä oli, miehesi on naimisissa ja perheellinen. Silloin pitäisi arvojärjestyksen kärkipäässä olla ihan jokin muu, kuin jokaviikonloppuinen keskiolut, baarit ja jatkot jatkoineen.
Ehkä sinä oot liian kiltti, kun olet sietänyt tuota alusta saakka :/

Mä olen liian kiltti joo tiiän... ja jotenkin silloin alussa oli niin hienoa kun tollanen elämänkokemusta omaava mies musta ees kiinnostui... olin nuori ja typerä :ashamed: :ashamed:

mut nyt olen "kasvanut" ja täältä palstalta oppinut tiettyjä asioita elämästä ja huomannut sen että toi ei olekkaan normia käytöstä... :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Ai niin ei muuten ukko vielkään tiiä että sil on puhelimessa nykyään estot ja ei pääse deittisivulle chattailee humalapäissään :laugh: :laugh: :laugh:

Miten olet pystynyt toisen kännyyn laitattamaan estot ?

Kun se puhelin ja liittymä on mun, siis mulla on kaksi puhelinta ja kaksi liittymää, toinen on vain epävirallisesti ukolla käytössä... sillä kun ei ole mahollista omaa liittymää hankkia. Luottotiedot mennneet!! :D

Yhteistyössä