perkeleen koira

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
tai sen omistaja paremminkin. |O

pelkään koiria ja kierrän ne kaukaa, en tietty tuttujen koiria niinkään.
Huomasin että iso koira juoksee tota tietä pitkin meille päin, no minä kapasin tytön kanssa rappusille ja nostin tytön syliin. jähmetyin ihan paikalleni ja odotin että joku tulis ja huutais sen hemmettiin meidän pihasta!
No omistajansa sieltä sitten kävelee hissukseen eikä elettäkään tee vaikka koira pyörii meidän ympärillä kun joku hyeena. minä sitten huusin että ota kiinni se, omistajansa siinä vaan että ei se mitään tee vaikka vähän vöyhöttää.

Multa alko jo kiisselit palaa ja aika rumastikin sanoin että eikö sitä voi nyt kiinni ottaa. Vihdoin sitten tuli sen ottaa niskakarvoista. minä laskin tytön maahan niin eikö se koira tullu ja hypänny suoraan mun rinnuksille että kaula verillä.

Se on kyllä totta että se pelko tarttuu lapsiin, mutta en voi sille mitään että menen ihan paniikkiin jos koira tulee vaan puskeen päälle. :ashamed:
Tyttö ei nyt niin hirveesti pelkää mutta poikaa taas puras naapurin koira niin siitä tullu pojalle pieni pelko.

Olipa tilanne ja pelkotila mikä hyvänsä, omistaja teki virheen, KOIRAT PITÄÄ PITÄÄ KYTKETTYINÄ! Myös ne kiltit ja tottelevaiset, jotka muuten saattavat olla kaksi eri asiaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Koirakas minäkin:
Olipa tilanne ja pelkotila mikä hyvänsä, omistaja teki virheen, KOIRAT PITÄÄ PITÄÄ KYTKETTYINÄ! Myös ne kiltit ja tottelevaiset, jotka muuten saattavat olla kaksi eri asiaa...

peesi

mä ainakin ymmärsin, että hypätessään koira oli kynsiillään naarmuttanu kaula alueen ihon verille... tarttee vähän osata lukee ;) sitä paitsi mikä ihme siinä on että koiraa ei pidetä kiinni?? Mä en poistu pihasta ellei koira ole kiinni tai sit vien koiran sisälle jos ei ole aikomus mukaan ottaa. Omistajille sitä järkeä päähän kiitos

Yhteistyössä