Perjatai HuoMenTA !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
juu, viikot menee hurjaa vauhtia ja hyvä niin . Tulis vaan jo kesä !!! B)
Onkos teillä huomenna ystävänpäivä suunnitelmia ??
Itse menen kampaajalle :) Illalla mennään ystäville kahveelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Huomenta :wave: parin tunnin päästä ois kentälle lähtö :D sillä mä tässä istuskelen tähän aikaan :xmas: muutoin olisin töissä parasta aikaa..

mihinkäs päin maailmaa lennät ?? =)

Ihan vaan Lontooseen vkoks :p

Ai vaan Lontooseen :D
Kivaa matkaa ja viikkoa !!!! :xmas:

Huomenta.
Vielä tänään töihin ja sit saa ottaa lunkisti. Ystävänpäivä suunnitelmia ei ole mitään kummempia kun mies on huomenna töissä 06-18 ja en usko että se paljon jaksaa mitään töitten jälkeen.Eli taitaa mun ystävänpäivä mennä ulkoilun ja kotitöiden parissa ja tietty lapsen kanssa. Sunnuntaina olisi jku lasten taahuma jossa olisi Pellekaija pum ja mua saattaisi vähän ehkä kiinnostaa mennä sinne. Mietin vaan ymmärtäisköhän neiti jo tuommoisen päälle, ikää kun on huikeat 1½ vuotta.

Iltapäivää!
Kesälomapäivää vietän, eli kouluun tarttis kohtapuoliin lähteä. Tuntuu ihan hassulta, kun koko viikon herännyt paljon aikasemmin ja tänään hereillä vasta näin myöhään :o

4 päivää ensi viikolla vielä töitä, sitten tämä stanan prkln isäkuukausi on lusittu :xmas:

Meillä meni suunnitelmat uusiksi viikonlopun osalta kun lapset sairaana ja itsekkin puoli kuollut olo :( Olen noussut jo kuudelta kun ei saanut nukuttua ja nyt tässä miestä odotan töistä kotiin ja lasten heräämistä.

Huomenta!
Kohta meen piipahtamaan töissä. Ei kyllä oikein huvittais 1,5 tunnin takia vaivautua :/
Mutta illemmalla pulkkamäkeen ja huomenna ponilla ratsastamaan lasten kanssa :D
Tai siis mä en ratsasta, ois poni liian kovilla :D
Mut nyt tosiaan herättelemään lapsia :wave:

Yhteistyössä