perjantaina mä saan nukkua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mä alan olla NIIN rikki. Univelkaa on aivan tajuton määrä. Tuo vauva ei nuku päivisin muuta kuin olemattomia pätkiä kerrallaan. Silloin ei kannata edes yrittää itse nukkuvansa.

Illalla sais 3 tuntia nukuttua, jos menis HETI sänkyyn kun vauva nukahtaa. Ja nukahtais heti.

Mutta siinä se sitten olikin. Joka hemmetin yö nyt parin viikon ajan on ollut pelkkää kitinää ja itkua. Ei auta supot, ei auta vaunujen heiluttelu, ei sylissä hytkyttäminen, ei omassa sängyssä nukkuminen eikä vieressä nukkuminen. Ei auta rasvaus, ei auta maito eikä vesi. Poika vaan pyörii ja kitisee. Ja kääntyy miljoona kertaa vatsalleen josta sitten nousee konttausasentoon.

Nyt on kitinäaika taas, kestänyt pian puoli tuntia. Seuraava tulee kahdelta. Sitten viideltä ja lopulta puol seiskalta ylös. Ja välissä ehkä n. tunti nukkumista ilman kitinää.

Nyt vihdoin aion olla yön pois kotoa. En oo kertaakaan käynyt missään riennoissa tai ollut muutenkaan pois kotoa (koulua ja politiikkaa lukuunottamatta). Perjantaina kuitenkin jätän miehet kotiin vailla pienintäkään omantunnon pistosta. Pakkaan kirjan ja yöpaidan mukaan ja menen appivanhempien omistamaan kalustettuun huoneistoon. Makaan sängyssä, luen ja huilaan vaan. Ja NUKUN. Kyllä mä sinne asti jaksan...ainakin toivottavasti!

:hug:
Meillä just tais pikkuinen sammua. Meillä opittiin just tuo vatsalleen kääntyminen... ja sitä treenataan nyt yötämyöden.
Eikä se mitään vaikka vatsalleen kääntyykin... mutta kun huuto on mega-iso, kun siitä ei osaa vielä kääntyä selälleen takas :snotty:

Ja niin, ota siitä perjantaista kaikki irti - ilman mitään omantunnontuskia. Levollista unta perjantaiksi sulle!

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Meillä just tais pikkuinen sammua. Meillä opittiin just tuo vatsalleen kääntyminen... ja sitä treenataan nyt yötämyöden.
Eikä se mitään vaikka vatsalleen kääntyykin... mutta kun huuto on mega-iso, kun siitä ei osaa vielä kääntyä selälleen takas :snotty:

Meillä taas ei silloin ollut mitään ongelmia kun oppi kääntymään. Nyt vasta, pari viikkoa. Siis tuo on kipeäkin, eka flunssa ja nyt vauvarokko. Mutta silti pahinta on just tuo että koittaa väkisin kääntyä vatsalleen. Ja sitten huutaa kun kääntyy. Tai muuten vaan nousee konttausasentoon ja alkaa huojumaan ees taas. Ja suuttuu PALJON kun käännän hänet takas kyljelleen.

Et kai sä suppoo laita jos ei kuumeesa? Jokuhan häntä vaivaa, hampaat, syönyt sopimatonta tai sinä. Tai jo oppinut hyppyyttää. Yritä tassutella, pois koneelta.

Ja niin, ota siitä perjantaista kaikki irti - ilman mitään omantunnontuskia. Levollista unta perjantaiksi sulle!

Kiitos :hug: . Mä täällä valitan, vaikka esim. sulla on takuulla ollut kauemman ja enemmän yöherätyksiä kuin mulla :ashamed: .

Mutta siltikin haluan tuon yhden nukutun yön. Yks riittää.

Hassua muuten miten sitä voikaan odottaa niin innoissaan...unta :D.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
:hug: Voimia! Onko hampaita tulossa vai liikkumaan lähtö?

Eikun eka oli flunssassa ja nyt on vauvarokko. Tai siis ilmeisesti vauvarokko ja räkäinen on edelleen. Niin ja hammaskin pukkasi viime viikolla taas.

Alkuperäinen kirjoittaja sinuun pettynyt:
Et kai sä suppoo laita jos ei kuumeesa? Jokuhan häntä vaivaa, hampaat, syönyt sopimatonta tai sinä. Tai jo oppinut hyppyyttää. Yritä tassutella, pois koneelta.

En laita suppoa muuta kuin silloin kun poika on kuumeessa. Tai silloin kun on tuskaisen oloinen. Ja juu, tosiaan vaivaa, kuten jo ekassa viestissä kerroin.

Vauva on tuossa mun vieressä vaunuissa ja mä keikutan sitä koko ajan. Tassutellut olen sen tsiljoona kertaa.

Oleppa vaan aivan rauhassa muhun pettynyt, pienestäpä olet.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Kiitos :hug: . Mä täällä valitan, vaikka esim. sulla on takuulla ollut kauemman ja enemmän yöherätyksiä kuin mulla :ashamed: .

Mutta siltikin haluan tuon yhden nukutun yön. Yks riittää.

Hassua muuten miten sitä voikaan odottaa niin innoissaan...unta :D.

Hei, älä nyt yhtään ajattele, ettet muka saisi haluta omaa yötä. Tottakai saat haluta, ja hienoa, että otatkin sen. :hug:

Mulla tää tyttö kyllä ainakin yleensä nukkuu kyllä yönsä sit kun nukahtaa... eli mie pääsen vielä helpolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
:hug: Voimia! Onko hampaita tulossa vai liikkumaan lähtö?

Eikun eka oli flunssassa ja nyt on vauvarokko. Tai siis ilmeisesti vauvarokko ja räkäinen on edelleen. Niin ja hammaskin pukkasi viime viikolla taas.

Joo, tuo flunssakin on ikävä pienellä:(

Kuin ihmeessä sä jaksat sen ison perhees kanssa päivän touhuta kun vielä valvot?

Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
Ei nuku edes ulkona vaunuissa? Jos nukkuisi,niin sä saisit samalla raitista ilmaa,joka auttaa jaksamaan.Ootteko kokillu kylpyä illalla? Joku uusi ruoka? hampaat?

Ei oikein vaunuissakaan. Tai juu, jos kävellään koko ajan tasaista vauhtia, eikä kuulu isompia ääniä mistään. Sitten nukkuu. Mutta jos vaikka pysätään välissä kaupassa tai jos kulkee paljon autoja jne. niin herää.

Tää on sangen herkkäuninen tapaus, todella.

Kylpyä ei olla erikseen kokeiltu. Mutta esim. eilen illalla mies kylvetti vauvelin ja silti oli samanlaista.

Mutta siis tosiaan: tuo pikkumies on kyllä kipeäkin, eli varmaan tää kuitenkin on vaan ohimenevä vaihe. Mutta nyt tuntuu 2 viikkoa pitkiltä kuin nälkävuosi.

Heh, laita vauvalle korvatulpat! Jos sit nukkuis paremmin kun ei kuule kaikkia ääniä :)
Meidän kuopus on kans aika herkkäuninen, joskus ei tartte kun avata kuopuksen huoneen oven (on omassa huoneessa), niin jo herää!?

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Heh, laita vauvalle korvatulpat! Jos sit nukkuis paremmin kun ei kuule kaikkia ääniä :)
Meidän kuopus on kans aika herkkäuninen, joskus ei tartte kun avata kuopuksen huoneen oven (on omassa huoneessa), niin jo herää!?

Juu tarvis varmaan :D. Koko perhe tarvis korvatulpat tätä nykyä...

Mutta pakko hehkuttaa: vaikkakin viime yö oli myös valvomista, niin se oli sitä huomattavasti vähemmän kuin aiempina öinä. Ihanaa, jaksaa tänään lukea kun huomenna on peräti 2 tenttiä... =)

Yhteistyössä