Perjantain tiskoteekki!

hahah hommasin siis frendille viinat kun se oli kännissä. nyt täällä treeniksellä ja se sammui mut tos naapuris ollaan hereillä :D nyt kuuntelen täs musaa
Mä lähen kans, mut ihan vaan ajelee kaverin kaa ja vetää poppien piuhoja paremmin uuteen autoon. Vedin ne aiemmin vaan hätäseen kii. Pelimatkoilla pitää huudattaa musaa!😍
 
vierailija
Mä lähen kans, mut ihan vaan ajelee kaverin kaa ja vetää poppien piuhoja paremmin uuteen autoon. Vedin ne aiemmin vaan hätäseen kii. Pelimatkoilla pitää huudattaa musaa!
hei kuule 9mm toivottaa hyvää iltaa. ota varovasti välillä musan kaa mulla oikee korva tinnituttaa. harmittaa kun ei voi enään kuulokkeilla kuunella musaa. mut vau mille nää musat kuulostaa tässä., ollaan vedetty freestyleä ja kaikkeee. vittu elämä on välillä ihanaa. mikä auto sulla on?
Queen - Radio Ga Ga (Official Video) - YouTube
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
hei kuule 9mm toivottaa hyvää iltaa. ota varovasti välillä musan kaa mulla oikee korva tinnituttaa. harmittaa kun ei voi enään kuulokkeilla kuunella musaa. mut vau mille nää musat kuulostaa tässä., ollaan vedetty freestyleä ja kaikkeee. vittu elämä on välillä ihanaa. mikä auto sulla on?
Queen - Radio Ga Ga (Official Video) - YouTube
Ihanaa! Vietetään musaillat kumpikin ja jammaillaan.❤
No Volvo tietenki. Lestabussista (s mese) ja hyrpiidistä on luovuttu jo aikoja sitten.
 
vierailija
Persutki on jees. En tietenköän oo, elä sinäkään.
Huomattavasti normaalia pidempi ja muutenkin iso kaara sedaniks, siks nimetty lestabussiks.
Noh mitä ne tgekee oikein et heikonkin selvityy mitkä on niiden vastaus työttömyyteen ja 9 e orjatöihion? ja miten ne saa ihmiset yhteen ja rakkauteen? oisko sulla kuvaa siitä sedanista jota haet?
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Noh mitä ne tgekee oikein et heikonkin selvityy mitkä on niiden vastaus työttömyyteen ja 9 e orjatöihion? ja miten ne saa ihmiset yhteen ja rakkauteen? oisko sulla kuvaa siitä sedanista jota haet?
Peace man! 😁
Jammaillaas ny.

Tääl soi kun sun viestin kohdasta ”mitä ne tgekee” tuli mieleen:


En mä hae mitään sedania, just vaihtu auto isoon Volvoon.
 

Yhteistyössä