Perjantain tiskoteekki!

vierailija
diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggghhhhhhhhhhh
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
joo mä kekkasin sen hese jutun siinä lihavuus ketjussa. tyhmä juttu mut pidin sitä provo ketjuna . kaikki on ulkonäöltääna sellaisia kuin ovat eikä se ole minua oikeasti haitannut. tietty jos on deekiksellä ni ei se nättiä ole miltä näyttää. ja on kaiken kokoisia ihmisiä eikä se ole minua haitannut. mut joskus mäkin haluun vaan hölmöillä puhein ettei ois aina niin vakavaa. siis et ittekkin saa huumoria.
 
joo mä kekkasin sen hese jutun siinä lihavuus ketjussa. tyhmä juttu mut pidin sitä provo ketjuna . kaikki on ulkonäöltääna sellaisia kuin ovat eikä se ole minua oikeasti haitannut. tietty jos on deekiksellä ni ei se nättiä ole miltä näyttää. ja on kaiken kokoisia ihmisiä eikä se ole minua haitannut. mut joskus mäkin haluun vaan hölmöillä puhein ettei ois aina niin vakavaa. siis et ittekkin saa huumoria.
Oon taas väärissä ketjuissa kun en tiedä mistä puhut. :D
 
vierailija
Lähetää ajelee tyttöö tonne huitsin nevadaan kohta ni lukasen sen minkä lie lihavuusketjun.
kyllä ei mua se lihavuus haittaa. oon tykännyt kaikenlaisista ihmisistä :). hyvää iltaa sulle oot kyl hyvä sydämminen . mä lähen tästä kaverin luo se päästettiin kotiin viettään aikaa. hyvää illan jatkoo.
 

Yhteistyössä