Perjantain tiskoteekki!

vierailija
Mä sanon jos olen surullinen, ilmaisen itseäni ihan vapaasti, täälläkin.
joo mulla on vaan se paha tapa et kuvittelen et välillä biisillä toinen kertoo et joku hätänä :) tai muuten iloinen. harvoin kuuntelen sanoi ku mulle se sointu ja miten se ääni luo lisää kauneutta siihen biisiin. sit joskus lispe mä kuvittelen et sä kerrot biiseillä omaa tilaas. mun pitää siitä päästä sitten eroon
 
joo mulla on vaan se paha tapa et kuvittelen et välillä biisillä toinen kertoo et joku hätänä tai muuten iloinen. harvoin kuuntelen sanoi ku mulle se sointu ja miten se ääni luo lisää kauneutta siihen biisiin. sit joskus lispe mä kuvittelen et sä kerrot biiseillä omaa tilaas. mun pitää siitä päästä sitten eroon
No kyllä mä joskus olen tehnyt sitäkin. :giggle:
 
vierailija
No tietenkin! Kukaan ei vedä tota paremmin kuin Lauryn, ei edes orggis!

Olin muuten aikoinaan suuri Fugees fani!
tän mie muistan kuinka sofie löysi tän mun biisin sekavasta selityksestä huolimatta muistatko sofien?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
@poika
Jos oot yrittäny ottaa yhteyttä tänään ni älä ihmettele kun en vastaa
mun puhelin ei toimi, enkä löytänyt varaluuria. 😁
 
Enköhän mä huomiseks oo jonkin kapulan jo löytänyt tai ton romun korjattua.
Mukavan hiljasta kun ei luuri piippaa. Enkä nyt tarkoita sun viestejä vaan joidenkin jotka piippailee
jatkuvasti.
Oiskohan viisaampaa jutella tuolla yksäreiden puolella. Lähtee huhut kulkemaan palstaromansseista äkkiä. Toisaalta tässä musaketjussa kaik vois seurata juttelua. Eihän tänne normiduunari osaa ees biisejä laittaa.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä