Perjantain tiskoteekki!

9MM
No ei se sun takia pakannu laukkua ja lähteny palstalta vetelee.

Niin oli varattu joo!
Minkä takia se lähti? joo mä jouduin lepoon vuonna 2017 enkä ollu vuosiin jutuissa täällä. nyt tänä talvena otin yhteyttä mörköäitiin helmikuussa mut se ei vastannut eka se vastas yhteen mut ei toiseen. pitäiskö mun kirjottaa sille kirje? sillain neutraalisti? joo ja pari lasta niinkuin sullakin. mä joskus kuvittelin et te ootte sama mut heitätte vaan juttui eri lailla :) sen sekoomisen jälkeen päätin etten arvaile kuka on kuka jos on vaihtanut nikkiä vaan se on uus mulle :) no okei mekin ja roosan tunnistan vaik ne on vaihtanut nikkei monesti. menee vaan pää pyörälle ja harhautuu. Muistatko sen mun yksärin ku kysyin kuka on mies1? ja mitä sä vastasit siihen?
 
9MM
Tiettyyn pisteeseen asti oli joo hyvä, mutta sitten veti överiks....minkälaisessa (Usalaisessa) vankilassa voidaan muurata joku vanki ruokalan seinään?
no mut sarjoissahan voi käyttää mielikuvitusta eikä sen tarvii vastaa todellisuutta :) eiks se ollut se raamattu tyyppi joka muurattiin sinne? hyviä kääånteitä oli sarja täynnä
 
adebizihan näytteli jean claude van dammen pätkässä legioonalainen. muista leffoista en tiiä
Ainiin! Damme! Kaikki potkupätkät oon kattonu siltä, olin ihan fani! Mulla oli jopa Dammen julisteita seinällä!
Damme Thaimasssa vs Tong Po (tms.) oli ihan paras. En muista leffan nimee edes enää.
Se pahis heitti liisterit tumppuihin ja pyöritteli ne lasinsiruissa ja alkoi takoa.
 
9MM
Ainiin! Damme! Kaikki potkupätkät oon kattonu siltä, olin ihan fani! Mulla oli jopa Dammen julisteita seinällä!
Damme Thaimasssa vs Tong Po (tms.) oli ihan paras. En muista leffan nimee edes enää.
Se pahis heitti liisterit tumppuihin ja pyöritteli ne lasinsiruissa ja alkoi takoa.
ei oo kyl tullu aikoihin siltä pätkii. en nyt käy googlaas ikää. kattleksä menneitä ihmisiä siis julkkui ja muita jotka joskus esillä nyt kuolleet esim wikipediasta? mä luen paljon. nykyään harmittelen ku kaikki hyvät näyttelijät jo niin vanhoi jack nicholssonit al pacinot ja robert to nirot
 
9MM
No joo, mutta mä tykkään että draama/rikos/thrillereissä pysytään kohtuudella todellisuudessa
no sit sun pitää pyttää vankilan johtajalta videot ku ne kuvaa vankilaa 24/7 :) ni saat todenmukasen pätkän siitä elämästä. mut olihan sillä pyörätuolissa istuvalla ihan hyviä vinkkei oikeeseen elämään muistatko niitä yhtään?. mulla oli ne kaikki dvdt mut ne hävis kummasti kun erottiin. vois joku päivä ostaa ne kaikki taas. mitkä leffat on ollu sulle mielenkiintosimpia?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
ei oo kyl tullu aikoihin siltä pätkii. en nyt käy googlaas ikää. kattleksä menneitä ihmisiä siis julkkui ja muita jotka joskus esillä nyt kuolleet esim wikipediasta? mä luen paljon. nykyään harmittelen ku kaikki hyvät näyttelijät jo niin vanhoi jack nicholssonit al pacinot ja robert to nirot
Enpä oo katellu.

Mä luen kesälomilla jos on aikaa. Äänikirjoja oon kuunnellu silloin tällöin.

No nuo kolme viimeistä on varmaan ne ainoat oikeat huippunäyttelijöt ikinä! Kyllä harmittaa, että tuollasia lahjakkuuksia ei varmaan enää koskaan tule.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
9MM
Enpä oo katellu.

Mä luen kesälomilla jos on aikaa. Äänikirjoja oon kuunnellu silloin tällöin.

No nuo kolme viimeistä on varmaan ne ainoat oikeat huippunäyttelijöt ikinä! Kyllä harmittaa, että tuollasia lahjakkuuksia ei varmaan enää koskaan tule.
joo mä katoin esim ton uuden star warsin ja ne näyttelijät oli ihan paskoi siinä. en oo löytäny uusista näyttelijöistä yhtään hyvää viellä
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
No tietty titanic kävin sen leffassa kolme kertaa kattoon . leonardo dicpario on mun suosikki näytteliä ja cate blanchet. onks sulla suosikkia?
No ei oikeestaan ketään lempparia.
Deppin leffoista tykkään ja harmittaa, että Hollywood dissaa häntä nyt, vaikka on todettu ettei hänen eksänsä väitteet pidä paikkaansa.
Paul Newman ja Itämetsän Lintti ovat niitä luotto näyttelijöitä, joiden lehvoja aina jaksan katsoa.
 
9MM
No ei oikeestaan ketään lempparia.
Deppin leffoista tykkään ja harmittaa, että Hollywood dissaa häntä nyt, vaikka on todettu ettei hänen eksänsä väitteet pidä paikkaansa.
Paul Newman ja Itämetsän Lintti ovat niitä luotto näyttelijöitä, joiden lehvoja aina jaksan katsoa.
joo mäkin tykkää deppistä. enkä aio katsoa varmaan uutta pirates of caribeania deppi osui siinä kultaan ja se oli sille naukutettu rooli :) noi kaks mistä mainitsit on ihan outoi mulle. millasia leffoi niiden työt on?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä