Perjantain tiskoteekki!

vierailija
Kyl se vetää leukoja innostui, kun mäkin vähän treenasin tossa.
Tossa on aika piristävä:
nojoo mut kyl me lisbetinkin kaa tansittiin vaik oltiin varattui eihän se oo kuin yks tanssi :) kuunellaan hyvää musaa ja annetaan mennä :). monta leukaa saat. ok nyt kuuntelen sun jäin kuunteleen olotilaa
 
vierailija
Kyl se vetää leukoja innostui, kun mäkin vähän treenasin tossa.
Tossa on aika piristävä:
on kyl sekalmelskaa noi biisit. mut tää oli parempi
 
vierailija
Luota itseesi ja antaudu rakkaudelle.
mä taidan olla ainoo joka vaeltaa pimeydessä. mä tarviin sydämmen antautuakseni ikuiseen rakakuteen ha onneen ja valoon ja vaan jumala voi mut armahtaa. arvaa kuinka kaipaan sitä ikuista rakkautta ja turvaa se on mun toive et saisin olla siinä ikuisuuden. oi kuinka kaipaan olla rakkauden alainen enkä tyhjä vaski kello
 
  • Tykkää
Reactions: Kokardi65
vierailija
mä taidan olla ainoo joka vaeltaa pimeydessä. mä tarviin sydämmen antautuakseni ikuiseen rakakuteen ha onneen ja valoon ja vaan jumala voi mut armahtaa. arvaa kuinka kaipaan sitä ikuista rakkautta ja turvaa se on mun toive et saisin olla siinä ikuisuuden. oi kuinka kaipaan olla rakkauden alainen enkä tyhjä vaski kello
Ja kaikki alkaa siitä, että rakastaa ja osaa arvostaa itseään, on armollinen itselleen eikä ruoski itseään turhista asioita eikä murehdi liikaa asioita, joille ei ole voinut mitään eikä voi tällä hetkellä mitään.
Rentoudu ja kellu elämän virran mukana.
 
  • Tykkää
Reactions: Kokardi65
vierailija
Ja kaikki alkaa siitä, että rakastaa ja osaa arvostaa itseään, on armollinen itselleen eikä ruoski itseään turhista asioita eikä murehdi liikaa asioita, joille ei ole voinut mitään eikä voi tällä hetkellä mitään.
Rentoudu ja kellu elämän virran mukana.
i remeber how love feeled. nyt en juuri tunne mitään oon aika musta solttu musta prinssi. mä tunnen sen kuinka hyvyys kutkutti ja toi sen rakkauden elämään. siis elämä ol itäyttä tunnetta nyt iso aukko sydämmen kohalla miten sen san takas kun tyhjyys muistuttaa tyhjästä`. ei ilo kolkuta mua eikä tuulen tuiverrus tunnu miltään oonkuin haamu joka vaeltaa tyhjyydessä. poika ei mistään pelkästään pimeydestä. Mut mä haluisin takaisin valoon. miten voitan pimeyden itsestäni? ku tuntuu et petin kaikki. Mä rakastin suuresti ja tunsin maailmaa voimakkaasti. mä kaipaan sitä kun juoma tuntui joltain. vaikka juon ei se tunnu miltään eikä omena maistu miltään. oonkuin se pirates of caribbean luuranko joka on jo kuollut mut elää. Mä kaipaan et se rakkaus ois läsnä aina
 
  • Tykkää
Reactions: Kokardi65
kuuntele tää loppuun jookosta tässä on vitun kova punk biisi.

jotenkin erikoinen toteutus.En tiedä mikä yhteys lapsella oli kappaleeseen oliko se jotenkin sympolinen nuorelle sukupolvelle siirtymä joka kertoi miten väkivalta,ja vallan haltuun ottaminen on väärin tai jotain?
sama lapsi lauloi toisellakin kappaleella.Ehkäpä kyseessä oli vaan pelkkä tehoste sen kummoisemmalla tarkoituksella,en tiedä.(y)
 

Yhteistyössä