Perjantain tiskoteekki!

vierailija
Kuulostaa niiiiiiinnn ihanalta.

Kauhulla sitä jo miettii, että jonain päivänä ovat niin isoja, että lentävät pesästä!
*hyperventiloi ja kaivaa paperipussin*

Meillä oli eilen illalla kehityskeskustelua sisarusten välisistä riidoista, tushkeissaavat toistensa rahoja ja käytettävät toistensa vaatteita, siitä tullut eripuraa. Ovat nuorempana olleet kuin paita ja peppu, pitivät henkeen ja vereen toistensa puolta, nykyään ovat välillä kuin kissa ja koira, huoh!

Täällä on ollut lähes joka päivä yökyläläisiä (lasten kavereita) kun on hiihtoloma, eikä perheet oikein menneet minnekään. Yökyläilevät siis ristiinrastiin.
mun tyttö ei oo vissiin ollu kuin yökylässä missä äiti mukana mut yksin ei oo ollut viellä. tyttö pitää joka päivä video konffrenssei usean lapsen kaa :) ja pelaavat samalla. siis käytttää toistensa rahoi. tiiäks mitä mun tyttö sano aamulla kun katottiin visailuu ja piti arvata missä eläimessä on kolme i kirjainta ni se sano et hiiri ja et laitetaan puoliks. samoin se oli serkuille kun voitti arvasta et jaetaan se mä oon niin ilonen kuinka fiksu ja solidaarinen mun tyttö on
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä