Perjantain ruokagallup!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
... Spagettia+tomaattikeittoa+nakkeja. Kaikki kypsäks ja sekasin.

Yleensä perjantaina jotain "Parempaa" ruokaa alkavan viikonlopun kunniaks, mutta mä olen laiskotellu koko päivän enkä käyny kaupassa :P

En oo vielä päättänyt... Jääkaapissa ois 3pkt jauhelihaa (minä ja mies käytiin eilen molemmat kaupassa, eri kerralla, tietämättä et toinen on käynyt :P) kanan rintafileitä ja kokonanen lohi. Lohi pitäis ainakin perata ja laittaa pakkaseen, jos ei siitä ruokaa. Kalaa kyllä tekis mieli, mut jos vaikka huomenna sit sitä. Paistettuna voissa, kaverina perunamuusia ja salaattia. Ehkä. Sit ois punajuuria (teen punajuuri-aurapaistosta kun saan aikaseks, vaikka sunnuntaina, ja paistan sisäripihvit kaveriksi, ja suppiskastiketta. Ja noin tipuntissit vois täyttää auralla ja persikalla, paneroida maissihiutaleilla ja paistaa + uunitta. Kaverina riisiä, paholaisenhilloa ja salaattia jossain muodossa. Ja tonnikalapastasalaatista haaveilen. Tänään taidan tehdä vaan pikasesti jauhelihasta tomaattisen(?) kastikkeen pastan kanssa. Illalla vois tehdä pizzan iltapalaksi. Äääh. En tiedä vielä mitä teen ja millon. En ees tiedä mitä on ohjelmassa viikonlopun aikana, kun miehelläki kerranki on vapaa. KAtotaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;27191252:
Pizzaperjantai!
Just mietin, oisko meilläkin. En millään jaksaisi alkaa laittamaan ruokaa :( Vaihtoehto a on tilata pizzaa ja vaihtoehto b lähteä köpöttelemään paikalliseen ja hakea sieltä jotain intialaista.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27191268:
Just mietin, oisko meilläkin. En millään jaksaisi alkaa laittamaan ruokaa :( Vaihtoehto a on tilata pizzaa ja vaihtoehto b lähteä köpöttelemään paikalliseen ja hakea sieltä jotain intialaista.

Me tehtiin itse, tosin pohjat oli valmiita. Tuli yllättävän hyviä! :p

Yhteistyössä