Perjantain GallupPläjäys: mitä päällä ja iltaruokana/juomana?

miula on päällä mekko, jossa musta alaosa & musta/harmaa raidallinen yläosa sekä mustat
alusvaatteet. tytöllä 3 v on kirsikkakuvionen alustoppi ,
mustat farkkulegginsit ja tiara päässä, tytöllä 2kk pinkki lyhythihainen body sekä musta/valko-raidalliset
trikoohousut, mies on töissä joten veikkaisin että työvaatteet. iltapalaksi tein muna/riisi-pasteijoita,
kyytipojaksi vanhempi tyttö juo varmaakin kaakaota ja minä yhden karpalolonkeron. vauva saa
maissivelli/nan 1-coctailin ja mies syö mitä syö kun tulee töistä

Viimeksi muokattu:
Mulla alusvaatteet, marimekon sellainen kulahtanut, pinkki-oranssiraitainen t-paita ja mustat capripöksyt. Villasukat. Tukka ponnarilla, ei meikkiä.

Mukissa kahvia, kaapissa pari olutta ja just hain takapihalta mustaviinimarjoja, jotka laitoin mehuksi. Että sitä nyt sitten lapsille varmaan, kunhan tulevat ensin kotiin jostakin pihalta.

Olen piiiitkästä aikaa yksin kotona pe-illan. Päällä on mustavalkoraidallinen pitkä t-paita ja mustat legginsit, syön sipsejä ja korkkasin juuri Fizz Dry-tölkin. Pian menen laventelintuoksuiseen kylpyyn lojumaan, ja sen jälkeen katson Tango Kolmelle-leffan, sekä syön suklaakeksejä, ja juon ehkä vielä toisen siiderin. Sitten menen nukkumaan, ja nukun ainakin 10 h. Aah, ihanaa. =)

"mie"
Mulla musta toppi ja Guessin siniset farkut. Poika tais just heittää vaatteensa ja aluskalsareissa viipottaa. Söin just pizzaa ja jäävuori/tomaatti/krutonki salaattia kera salaattikastikkeen. Kyytipoikana light päärynäsiideri. Illaksi vielä sipsiä, karkkeja ja valkoviinikin jäähtymässä jääkaapissa. Raskas työviikko takana.

mulla: vaaleanpunaiset pitsi-pikkarit
miehellä: punainen t-paita ja harmaat collegehousut
vauvalla: vaaleansininen body
tyttö 3-v: lilat bamse legginssit ja vaaleanpunainen smurfiina-paita

lautasella:kinkku-ananas-aurajuusto pizzaa ja lasissa kylmää olutta

"mie"
Olen piiiitkästä aikaa yksin kotona pe-illan. Päällä on mustavalkoraidallinen pitkä t-paita ja mustat legginsit, syön sipsejä ja korkkasin juuri Fizz Dry-tölkin. Pian menen laventelintuoksuiseen kylpyyn lojumaan, ja sen jälkeen katson Tango Kolmelle-leffan, sekä syön suklaakeksejä, ja juon ehkä vielä toisen siiderin. Sitten menen nukkumaan, ja nukun ainakin 10 h. Aah, ihanaa. =)
Kuulostaapa mukavalta :) Mullakin mies mökillä, mutta 6 v poika seurana ja houkuttelin tänne illanistujaisiin 19 v tyttäreni, joka asuu jo omillaan. 17 v tytär meni kavereidensa kanssa festareille.

liulau
Ois niin hienoa vastata, ettei päällä mitään ja juomana hienoa shampanjaa..Totuus kuitenkin tää; olut-tölkki käessä, ja farkut(huonosti istuvat) jalssa, sekä puolihiha-t-paita päällä..Muutaman tovin päästä toivottavasti; ei rihmankiertämää päällä, ja edes skumppaa lasissa!

J-t harmaana
itellä päällä musta kukallinen hellemekko, muksuilla pelkät vaipat, ukolla työkamppeet ku tekee vielä remppaa. Juomana itellä vesi ja jaffa ja ukolla taitaa olla jokunen Karhu. Muksut on untenmailla joten itelle vaan iltasapuskaksi kiuasmakkaraa ja eilistä kalaa ja salaattia.

"vieras"
Gossardin alusasusetti, musta pitsitoppi ja farkut. Lasissa raikasta hedelmäistä valkkaria, lautasella yrttivoipatonkia ja feta-broilerisalaattia. Jälkkäriksi mansikkatäytekakkua.

Päällä alusvaatteet, beiget twillihousut, violetti t-paita ja valkoinen toppi.
Lautasella oli nandos- pizzaa ja lasissa on mansikkasiideriä. :p

Yhteistyössä