Perjantai ja kaikkea ja ko mies mennee puoleksi yötä töihin... neuvoa!

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Mitä vois kipeä hyyti haluta illaksi? Mässyä toki, sipsiä ja dippiä ja PEPSI MAXIA vaikka ois kuinka lakko menossa... Suklaata? Voisin ehkä haluta jonku elokuvan kattoa. Jotaki hömppää. Jos mies kävis vuokraamassa mulle. Semmonen elokuva jota on helppo seurata ja jossa pysyy matkassa vaikkei aivotoiminta ole täysillä ja niin ees päin... Ei mittään kauhua, ko olen kuitenki sinne neljään asti yksin vauvin kans. Eikä muutenkaan pelottavia juttuja. :D

Jäätelöä, suklaa-tai kinuskikastiketta (mistä nyt sattuu tykkäämään) jotain härpäkkeitä päälle (nonparelleja,suklaarakeita ihan mitä tahansa)
Suklaata on mulla aina mässypäivänä, vaikka jostain ihme syystä ei maistuisikaan.
Nyt mulla menossa suolatikkukausi.

Jäätelöä, suklaa-tai kinuskikastiketta (mistä nyt sattuu tykkäämään) jotain härpäkkeitä päälle (nonparelleja,suklaarakeita ihan mitä tahansa)
Suklaata on mulla aina mässypäivänä, vaikka jostain ihme syystä ei maistuisikaan.
Nyt mulla menossa suolatikkukausi.
Mulla tullee suolatikut jo korvista ulos, yks viikko en tainnu muuta syyäkkään ko niitä. Nälkä kyllä pysy poissa ko jatkuvasti oli tikku suupielessä :laugh: Ja huulet oli niiiiiin kipeänä....

Yhteistyössä