Perjantai itsekseen :)..ehdotuksia?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja intoilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

intoilija

Vieras
Eli SAAN olla perjantaina koko päivän ja illan itsekseni ja haluaisin nyt hieman hemmotella itseäni. Olen ajatellut katsovani jonkun oikein hyvän elokuvan (ei välttämättä romanttinen), teen kasvojen kuorintahoidon, laitan sormen- ja varpaankynnet kuntoon.. mutta mitä ihmettä tekisin itselleni ruoaksi? Nyt saisi laittaa mitä tahansa ehdotuksia, kun ei ole ruokarajoitteinen mies samaan aikaan syömässä.

Ulos syömään.
Nauttisin ihan täysillä. Voi sitä ravintolaan mennä yksinkin, tai sitten ottaa ruoan mukaan.

Tuntuu, että olen oikea vastarannan kiiski joka ehdotukseen, mutta ruokaostokset pitäisi hoitaa jo torstaina, sillä mulla ei ole itsellä korttia ja en millään pääse kaupunkiin asti. Julkiset ei kulje kuin harvakseltaan ja niin paljon mulla ei ole yleellisyyteen varaa, että voisin taksilla noutaa ja hakea. Ja jotenkin ei kiinnosta tilata pizzaa kotiin, vaan haluaisin oikeasti jotain vähän "ylellisemmän" tuntuista.

Mä varmaan tekisin kanssa jotain herkkuruokaa...
Kuten jonkun pippuripihvin (tai kaksi) ja valkosipuliperunoita tms...

Tai sitten tekisin tonnikala-tai kanasalaattia ja lisäksi valkosipuli-tai yrttivoipatonkia

Viimeksi muokattu:
Tuntuu, että olen oikea vastarannan kiiski joka ehdotukseen, mutta ruokaostokset pitäisi hoitaa jo torstaina, sillä mulla ei ole itsellä korttia ja en millään pääse kaupunkiin asti. Julkiset ei kulje kuin harvakseltaan ja niin paljon mulla ei ole yleellisyyteen varaa, että voisin taksilla noutaa ja hakea. Ja jotenkin ei kiinnosta tilata pizzaa kotiin, vaan haluaisin oikeasti jotain vähän "ylellisemmän" tuntuista.

Ymmärrän.
No miten olisi tämmöinen ruoka
Tuorepastaa, liekitettyä ananasta, kalamata oliiveja, lisäksi hyvä kastike?
Kaikki ei tietenkään tykkää oliiveista, mutta ne voi helposti jättää pois.

Mun mielestä hyvä pastakastikkeita:
Ruokakermaa, peknonia ja meetvurstia lisäksi koskenlaskija voimakasta.
TAI
Ruokakermaa ja lohisuikaleita + mausteet.

Tai osta pien pala lohta nakkaa uuniin ja nauti.

Tai broilerisalaatti.
Semmoinen valmis salaatti sekoitus, yksi pussi. Halloumijuustoa kuutioituna ja paistettuna + broilerinfile suikaleita.

Mä varmaan kokkailisin jotain hyvää ruokaisaa salaattia. Punaviiniä vähän ja rentoutumista.
Tai sitten kunnon pihvi ja jotain kevyttä lisuketta tomaattisalsaa esim. :)

Tuli hyviä ehdotuksia, kiitos niistä. Taidankin tehdä jotain lohta ja vaikka sitä tomaattisalsaa ja valkosipulipatonkia lisäkkeiksi. Ja taidanpa miestä pyytää hakemaan mulle jonkin valkoviinipullon. Ei enää millään malttaisi odottaa perjantaihin! :)

Yhteistyössä