Perjantai-illan perhe-elämää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs luuseri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs luuseri

Vieras
Juu, meiltä se karjuminen kuului. Minä karjuin lapsilleni että mitään herkkuja ei syödä ikinä koskaan jos lautaset eivät ole tyhjät just ja nyt . 5 minuuttia tyhjentää lautanen tai ikuisiksi ajoiksi herkuttelut loppuivat! ja lapset itkivät lohduttomasti ja esikoinen nukahti.

En ole vanhemmuuden aatelia, tiedän. Ei näillä hermoilla, ei tällä egolla.

Ja sitten ajattelin setviä paperisotkuja. Heitellä roskiin papereitä, jotka ovat yli 10 v vanhoja. Mutta ei sitä voi heittää pankin tiliotteita, niistähän näkee koko elämänhistorian. Osoitteet, monet paikat joissa olen asunut, mitä olen tienannut, mitä ostellut... ei - sekin työ jäi siihen.

No sitten tuolla on pullataikina odottamassa mutta se ei nouse. Laitoin hiivan liian kylmään maitoon, koska maito ehti jäähtyä kun siivosin hellan, jolle maito kiehui yli kun sitä kuumensin. ja kun sitä kiehui yli lähes puolet kattilan sisällöstä, laitoin kylmää joukkoon puolet.

Että tällaista rattoisaa iltaa. Ajatella, jo 10 vuotta sitten maksoimme yli 850 markan hoitomaksut. Aika kova maksu opiskelijalta (mies) ja yhdeltä keskipalkkaiselta. Toki ne ovat nyt vielä paljon kalliimmat. Olisko markoissa lnoin 1500?

no ei täällä paljon sen paremmin, mamma välttelee vastuuta ja palstailee, vaikka kaikki aika pitäisi tottakai viettää tuon suloisen prinsessan kanssa, ei vaan jaksa, odotan jo että saan sen nukkumaan, ja omaa aikaa hetkeksi... tämä on joskus tätä yh-mamman arkea, vaikka joku sitä ruusunpunaiseksi yrittää maalata...yritetään siis jaksaa, elämää se kai vaan on :)

Yhteistyössä