Perjantai-illan biisipino!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aatamin akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon odottanu tätä ketjua jotta saan laittaa tän!

Adam Lambert akustisena Ellenissä eilen :) :heart:
http://www.youtube.com/watch?v=I7F7Harvy7w
Biisi whatya want from me

höh..mä meinasin toistamiseen tulla linkittämään mun uusimman lempparibiisin mut en sit enää linkitä ku ap jo ehti sen laittaa:|

:D:heart:

tota vois kuunnella uudestaan ja uudestaan ja uudestaan..

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;23119694:
höh..mä meinasin toistamiseen tulla linkittämään mun uusimman lempparibiisin mut en sit enää linkitä ku ap jo ehti sen laittaa:|

:D:heart:

tota vois kuunnella uudestaan ja uudestaan ja uudestaan..

Ihanaa, joku ymmärtää! :D Siis miten joku voi tulkita noin hyvin ja kauniisti ja...ja...ja aivan ihana biisi! :heart:

Ihanaa, joku ymmärtää! :D Siis miten joku voi tulkita noin hyvin ja kauniisti ja...ja...ja aivan ihana biisi! :heart:

mä kuuntelen aika vähän musiikkia kotona, Likka vaihteli kanavia yks päivä ja jätti sit mtv:n päälle..toi vaan kolahti, ja kovaa..harvemmin kyllä vastaan tulee tollasta biisiä jonka kuulemisen jälkeen on heti pakko ettiä se juutuupista ja kuunnella heti uusiks..vielä en oo ehtiny ton muita biisejä kuuntelemaan, tarkoitus kyllä olis..

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;23119840:
mä kuuntelen aika vähän musiikkia kotona, Likka vaihteli kanavia yks päivä ja jätti sit mtv:n päälle..toi vaan kolahti, ja kovaa..harvemmin kyllä vastaan tulee tollasta biisiä jonka kuulemisen jälkeen on heti pakko ettiä se juutuupista ja kuunnella heti uusiks..vielä en oo ehtiny ton muita biisejä kuuntelemaan, tarkoitus kyllä olis..

Vähän samat mulla kävi. Kuulin eilen radiosta ekaa kertaa ja heti oli sellanen biisi että oli pakko ettiä.

[QUOTE="Anna";23119939]Pate Mustajärvi Jukeboxin luona. Kaverin hautajaiset oli viime vkl. Jos joku viitsisi linkittää biisin, itsellä ei voimia. Sanat niin osuvat. Kiitos![/QUOTE]

[video=youtube;-0QHZHzYAJ4]http://www.youtube.com/watch?v=-0QHZHzYAJ4[/video]

Yhteistyössä