Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pienet murheet:Muuta karmeeta ei ole toistaiseksi tapahtunut kun että mulla on nyt ihan kauhea p*skahätä ja vessa on varattu.
Alkuperäinen kirjoittaja sss:Mua väsyttää, taidan ottaa päivänokoset.. USKALLANKO????!
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Tapasin tuon ukon aikoinaan perjantaina 13. päivä. Olis pitänyt arvata, mitä siitäkin seuraa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Tapasin tuon ukon aikoinaan perjantaina 13. päivä. Olis pitänyt arvata, mitä siitäkin seuraa :xmas:
Mä oon tavannut sekä eksäni että nykyisen avomieheni perjantai 13. päivänykyisen miehen kanssa tänään täyteen tasan 5v
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Tapasin tuon ukon aikoinaan perjantaina 13. päivä. Olis pitänyt arvata, mitä siitäkin seuraa :xmas:
Mä oon tavannut sekä eksäni että nykyisen avomieheni perjantai 13. päivänykyisen miehen kanssa tänään täyteen tasan 5v
Tarviskohan sittenkin lähtee sheikkaan äässiä eikä vetää palstakännejä klonkun kanssa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Pohjalle palstakännit ja kun on hyvä draivi päällä, niin ei kun radalle??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Tarviskohan sittenkin lähtee sheikkaan äässiä eikä vetää palstakännejä klonkun kanssa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Tarviskohan sittenkin lähtee sheikkaan äässiä eikä vetää palstakännejä klonkun kanssa![]()
![]()
PETTURI!!!!!! |O