Perjantai 13. päivä - karmeudet pinoon :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En kyllä suosittele pulkkamäkeä, jossa koko mäessä jäätä lumen alla. Nyt on sitten reisi revähtänyt, nilkka kipeä ja mustelmia siellä täällä. Vähän enemmän jos oisin niin näyttäisin dalmatialaiselta noiden mustelmien kanssa :D
Ja varmaan oli näky, kun lentelin siellä mäessä kuperkeikkaa ja spagaattia tehden.

Meidän ensilivekohtaamisesta on tänään 10kk, sekin oli perjantai 13. Ukko sai tänään osa-aikaista työtä joka on tyhjää parempi, meille tarjottiin uutta asuntoa...
Semmonen päivä toistaiseksi:) Johan tässä on vastoinkäymisiä ollutkin enemmän kuin tarpeeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Tapasin tuon ukon aikoinaan perjantaina 13. päivä. Olis pitänyt arvata, mitä siitäkin seuraa :xmas:

Mä oon tavannut sekä eksäni että nykyisen avomieheni perjantai 13. päivä :whistle: nykyisen miehen kanssa tänään täyteen tasan 5v

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Tapasin tuon ukon aikoinaan perjantaina 13. päivä. Olis pitänyt arvata, mitä siitäkin seuraa :xmas:

Mä oon tavannut sekä eksäni että nykyisen avomieheni perjantai 13. päivä :whistle: nykyisen miehen kanssa tänään täyteen tasan 5v

Tarviskohan sittenkin lähtee sheikkaan äässiä eikä vetää palstakännejä klonkun kanssa :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:

Tarviskohan sittenkin lähtee sheikkaan äässiä eikä vetää palstakännejä klonkun kanssa :D :D

Pohjalle palstakännit ja kun on hyvä draivi päällä, niin ei kun radalle?? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:

PETTURI!!!!!! |O

eeeeeen mä mee :hug:

Mut nyt lähen kauppaan :| jos ei kuulu eikä näy niin huonosti on käyny, mun kuvaa voi sit pongata huomisesta lehestä :snotty:

:wave:

Yhteistyössä