Perintöäkö odottelet? Pidä huoli että varakas perittävä saa joko Astra Zenecan tai Johnssonin rokotteen ;)

  • Viestiketjun aloittaja kummeli
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lukijan kynästä IS

T.K
8:32

Minä sain ekan AZ rokotuksen. Rokotuspäivänä olin vähän kipeä, mutta seuraavana päivänä olin todella kipeä. Vatsa sekaisi, oksetti,päänsärkyä, vetämätön olotila, rintalihakset todella kipeänä. Kävin lenkillä ja tuli sellainen olotila kuin henki salpaantuu. Tätä olotilaa kesti ainoastaan yhden päivän. Nyt rokotuksesta on kulunut 4 viikkoa ja sain eilen oudon takareiden kiputilan. Kesti koko päivän. Oli aivan käsittämätön ja pelottava olo. Toinen rokotus on toukokuussa. En tiedä uskallatko ottaa, kun on kerrottu, että toisesta rokotuksesta tulee vielä pahempia jälkioireita. En luultavasti ota.
 
vierailija
Asiaa tuntevaIlmoita
8:24

Kannattaa kieltäytyä vakaumuksellisista syistä AZ:n rokotteesta. Tällöin joutuu myös rokotteen antaja huonoon valoon jos pakottaa ottamaan tällaiset arveluttavan rokotteen. AZ:n -rokotteiden kehittelyssä on kuitenkin käytetty abortoitujen sikiöiden soluja toisin kuin Pfizer&BioNTechin sekä Modernan kehittämissä rokotteista, jitka sattuvat olemaan vielä tehokkaamipa virusmuunnoksia vastaan.
 
vierailija
Lukijan kynästä IS

T.K
8:32

Minä sain ekan AZ rokotuksen. Rokotuspäivänä olin vähän kipeä, mutta seuraavana päivänä olin todella kipeä. Vatsa sekaisi, oksetti,päänsärkyä, vetämätön olotila, rintalihakset todella kipeänä. Kävin lenkillä ja tuli sellainen olotila kuin henki salpaantuu. Tätä olotilaa kesti ainoastaan yhden päivän. Nyt rokotuksesta on kulunut 4 viikkoa ja sain eilen oudon takareiden kiputilan. Kesti koko päivän. Oli aivan käsittämätön ja pelottava olo. Toinen rokotus on toukokuussa. En tiedä uskallatko ottaa, kun on kerrottu, että toisesta rokotuksesta tulee vielä pahempia jälkioireita. En luultavasti ota.
Päinvastoin toisesta ei enää elimistö reagoi yhtä voimakkaasti.
 
vierailija
Asiaa tuntevaIlmoita
8:24

Kannattaa kieltäytyä vakaumuksellisista syistä AZ:n rokotteesta. Tällöin joutuu myös rokotteen antaja huonoon valoon jos pakottaa ottamaan tällaiset arveluttavan rokotteen. AZ:n -rokotteiden kehittelyssä on kuitenkin käytetty abortoitujen sikiöiden soluja toisin kuin Pfizer&BioNTechin sekä Modernan kehittämissä rokotteista, jitka sattuvat olemaan vielä tehokkaamipa virusmuunnoksia vastaan.
Simpanssin adenovirukseen istutettu ei ihmisen. Sitä paitsi lääketeollisuus ja kosmetiikkateollisuus käyttää mm istukoita tuotteiden valmistukseen.
 
vierailija
Ei sillä ole merkitystä onko rikas vai köyhä mutta jos on tyhmä. Ilmeisesti ei ole riittävästi painotettu ettei rokotuksen saaminen ole mikään oikotie onneen. Tauti tartuu olipa rokote tai ei. Voi vaan toivoa että rokotteen teho suojaa tappavalta versiolta. Siis hengityssuojaimet, käsien pesu, desifiointi, ei saa nuolla sormia eikä kaivaa nenää puhumattakaan syödä. Halailut ja pussailut minimiin varsinkin jos on oireinen.
 

Yhteistyössä