Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi ollaja kohta vastauksia alkaa sataa sieltä asian ulkopuolelta, miten virpojat on varkaita ja röyhkeitä yms. yms. miten laitetaan ovi lukkoon ja verhot kiinni ettei vain nämä kerjäläiset pääse taloon.
Totta, huono otsikko.Äh, ei toi ollu perinteinen. Perinteinen vitsakysymys olisi jotain tähän tyyliin: "onko sinusta oikein että lapset kiertävät kerjäämässä karkkia?". Tai vaihtoehtoisesti "onko rahan antaminen virpojalle suotavaa?"
No näin minäkin ajattelin.Tulevana sunnuntaina eli palmusunnuntaina.
Pohjanmaalla sitten pääsiäsilauantaina(ko).
Onko pääkaupunkiseutu ja Pohjanmaa eri aikavyöhykkeessä?Tulevana sunnuntaina eli palmusunnuntaina.
Pohjanmaalla sitten pääsiäsilauantaina(ko).
No sitähän sitä pääsiäisen alkaan perinteisesti mietitään, että mistä se kana pissiiMä luin että perinteinen virtsakysymys ja ihmettelin vielä luettuani ton viestin, että miten tää juttu liittyi muka virtsaan?![]()
Minä taas luulin että oli kyse koivuniemen herrastaMä luin että perinteinen virtsakysymys ja ihmettelin vielä luettuani ton viestin, että miten tää juttu liittyi muka virtsaan?![]()
Ehkä siinä vaiheessa, kun ne teini-ikäiset tomuhousut tulevat pimpottelemaan pihalta revityn risun kanssa, voi ottaa tuonkin metodin käyttöönMinä taas luulin että oli kyse koivuniemen herrasta
No voi hyvä ihme teidän kanssaMie luulin ensin,että kysellään millaisella vitsalla piiskaisi peppua![]()
No voi hyvä ihme teidän kanssa
Nyt on pääsiäinen tulossa!
Nyt vitsalla virvotaan vain naapurin kilttejä tätsiä palkan toivossa.
Ei mitään muuta![]()
Annan teille kaikille kohta risua...Heyyy mä olen viaton...luulin että puhuttiin uusiutuvasta luonnonvarasta vaan ja jäin yhtä vilpittömästi miettimään miten toi aihe liittyy siihen mukaan yhtään mitenkään.
katso liitettä 3129![]()
Annan teille kaikille kohta risua...
Ilman mitään höyheniä![]()
Ensi sunnuntaina sitten mietit, kun palkatta jääneet virpojat suomivat vitsoillaan olan takaaLupailet vaan
Ei tule pääsiäistä vietettyä,niin ei tullut ajatelleeksi ekana pääsiäisvitsaa![]()
Ensi sunnuntaina sitten mietit, kun palkatta jääneet virpojat suomivat vitsoillaan olan takaa![]()