V
"vvv"
Vieras
En tiedä ketään joka perisi mutta itse menin 15 vuotiaana töihin ja maksoin äidille puolet palkastani mutta tein sen vapaaehtoisesti. Isäni kuoli sydänkohtaukseen puoli vuotta sen jälkeen kun muutettiin omakotitaloon ja äidille jäi isot talovelat. Veljeni oli lukiossa ja minä päätin mennä koulun jälkeen töihin että saatiin talo maksettua.