Perhonen &

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stimulantti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

stimulantti

Vieras
Olen kokeillut perhosta yhdynnän aikana joka oli kannattava ostos. olen kuullut myös että stimulantti herkistää klitorista niin perkeleesti. Onko kukaan kokeillut näitä yhtä aikaa ja kertokaa omia kokemuksia näistä välineistä...

Perhosta kokeiltu ja hyväks todettu.Mikä on stimulantti?Onks kellään tietoo sellasseest dildost jonka vois laittaa sisäänsä ja vetää pikkarit ja housut pälle ja lähteä vaikka kävelemään?(siis sellaseest mikä ei luiskahda kokonaan sisälle)

Perhosta kokeiltu ja hyväks todettu.Mikä on stimulantti?Onks kellään tietoo sellasseest dildost jonka vois laittaa sisäänsä ja vetää pikkarit ja housut pälle ja lähteä vaikka kävelemään?(siis sellaseest mikä ei luiskahda kokonaan sisälle)

Arvon naiset, laittaisitteko käyttökokemuksia ja suosituksia, mikä perhonen tuntuu hyvältä ja tosiaan toimii? Ovatko oikeasti hiljaisia? Vaimon kanssa pitäisi synnytyksen jälkeen vähän piristää menoa ja etsin siis sellaista langatonta, jota voi pitää päivälläkin. Kivoja kotiinpaluita odotellen, nähkääs...

Eiköhän noita liene vähän joka erotiikka kaupoissa.Itse hommattiin messuilta. Siina vibrassa on pikkupatterit (sellaisia ""pikku nappeja"" )huomaatko että olen nainen;0) . Sen vibran saa myös irti siitä delfiinistä.On kätevän pieni vaikka pelkästään klitorikselle yhdynnän aikana.

Käy vaikka sincityn nettikaupassa. Siel ainakin on. Ja joskus oon nähnyt elloksen postimyyntiluettelossa sellasen perhosen. Mut noista nettikaupoista (ja tietenkin ihan paikan päältä) voi löytää laajemman valikoiman skaalalla ""jokaiselle jotakin"".

Kuuskytluvulla omistin sellaiset kumihousut, joissa oli dildo kiinteästi kiinni. Niitä sanottiin tanssihousuiksi. Kerran pidin niitä oikein tansseissakin, mutta olo muuttui sitten lopulta aika sietämättömäksi. Pidin niitä kaupassa käydessäni ja muuten vaan kävelyretkillä. Sitten ne vaan katosivat jonneklin, enkä ole nähnyt sellaisia missään myynnissäkään. Nyt vanhempana käytän vagitrim-kuulia pari kertaa viikossa. Joskus pidän kuulaa koko päivän.

Housut olivat mustaa kumia ja orgasmi oli taattu. Mutta kun orgasmi tuli ja housut olivat vielä päällä niin olo oli vähän tukala seuraavan jälkeen viimeistään.
Stimulantilla tarkoitetaan varmaan ainetta, joka lisää verenkiertoa. Olen käyttänyt dynagine nimistä geeliä, joka kuumottaa mukavasti.

Perhosesta kokemusta muutama vuosi. Ostettiin se exän kanssa seksimessuilta. Tässä on sellanen 10 cm penis, joka perhosen ollessa paikoillaan menee pimpsaan. Joten rakastelussa voi käyttää miehen tullessa peppuun.
Sopii hyvin jätettäväksi tiukkojen farkkujen alle. Kuitenkin hieman häiritsee kävellessä. Geishapallot ovat kuitenkin ehdoton suosikkini ulkona liikkuessani.

Näitä ""japanilaisia tanssihousuja"" myydään ihan yleisesti seksikaupoissa ainakin Helsingissä. Esim Kalliossa Viidennen linjan seksikaupoissa ja Pengerkadun Sex-Shopissa. Housuja löytyy yhdellä ja kahdella dildolla varustettuna. Omasta lelulaatikostamme löytyy kummatkin versiot. Housuja on myös miehille. Dildon osoitteen voittekin varmaan silloin arvata.
Housut löytyvät yleensä kumiasuluetteloista. Housut löytyy myös Sex-Shopin nettisivuilta http://www.sexshop-finland.com Kumiasut naisille hakemiston alta.

Kertokaa miltä tuntui kuin olette päässeet kokeilemaan?

Ostin lauantaina dildohousut.Aluks tosi outoa kulkea niitten kans mut alun jälkeen sairaita kyytejä!! Olen jo tehnyt monta pikku lenkkiä pitkin kallion katuja,joten hymyile jos tulet minua vastaan ja näet aurinkoisen hymyni;-)))

Yhteistyössä