Perhepeti ja pedofilia

  • Viestiketjun aloittaja uusi tutkimus
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Varmaan kaikki ennen 1900-lukua sit oli pedofiileja. Aika uusi juttu tuo että lapset laitetaan omiin sänkyihin saati huoneisiin. Poikasille on luonnollista olla emon vieressä
 
vierailija
Varmaan kaikki ennen 1900-lukua sit oli pedofiileja. Aika uusi juttu tuo että lapset laitetaan omiin sänkyihin saati huoneisiin. Poikasille on luonnollista olla emon vieressä
Toisilla on vielä taapero ja jopa 6-7 vuotiaat siellä perhepedissä, kyllä se on ihan oikeesti jo sairasta! Osa mammoista jopa imettää vielä 6-7 vuotiaita.. ei siinnä ole mitään tervettä!
 
9MM
nojoo me nukuttiin ja välillä nukkui pinna sängyssä tyttö nukkui ekat päikkärit mun mahan päällä :). no okei nyt se 8v ja nukutaan viekukkain silloin kun mun luona mulla 2m pitkä ja 2m levee sänky. nyt heräsin siihen et tyttö sanoi et haluis oman sängyn et kai mun pitää jossain vaiheessa raidata oma sänky olkkariin ja tehä tytölle oma huone. hitto tarvis kolmion nyt kaksiossa.
 
vierailija
Toisilla on vielä taapero ja jopa 6-7 vuotiaat siellä perhepedissä, kyllä se on ihan oikeesti jo sairasta! Osa mammoista jopa imettää vielä 6-7 vuotiaita.. ei siinnä ole mitään tervettä!
Minä nukuin 5-vuotiaaksi ja pikkuveljenkin 6-vuotiaaksi vanhempien kanssa, ja satunnaisesti sen jälkeenkin jos pelotti yöllä. Itse en imettäessä noin isoja mutta se olisi kai oikeasti luonnollista imettää ainakin 3-4 vuotta kuten lähimmät sukulaiset simpanssit ja bonobot tekee. Nykyään on muutakin ruokaa lapselle niin ei tarvii.
 
vierailija
No ei kannattaisi hirveesti esitellä paikkojaan lapselle. Voit kääntyä vaikka pois tai kieltää lasta.

Siis perhepedissähän ei harrasteta seksiä. Suomalaiset on niin tyhmiä, että ne ei tajua, että kun lapsi on nukahtanut, voi hiipiä makkarista pois ja hoitaa aviovelvollisuutensa toisessa huoneessa. Miksi pitäisi mennä lapsen kanssa yhtä aikaa nukkumaan? Sen voi lukea nukahtamaan ja sitten itse poistua.
 

Yhteistyössä