Perhepedistä, 5v on aina silloin tällöin nukkunut mun vieressäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höppö

Vieras
nyt jouduin laittamaan omaan sänkyyn kun pyörii niin hirveästi ja heräilen kokoajan siihen kun kolauttelee päätään tai jalkojaan seinään tms.
Onko tuo poika nyt ihan sekaisin, kun ei ole omaa nukkumispaikkaa? Milloin nukkuu vieressä, omassa sängyssä ja milloin sohvalla. Pitäiskö passittaa aina vain omaan sänkyyn? Isällään joka toinen vkl ja siellä nukkuu vieressä kun isä ei saa poikaa muuten nukkumaan/nukahtamaan

No mun 7-vuotias nukkuu välillä vieressä ja välillä omassa sängyssä. Enkä mä koe, että se on ihan sekaisin sen takia? Nukkuu kyllä missä vaan hyvin ja ilman mitään nukahtamisongelmia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:
No mun 7-vuotias nukkuu välillä vieressä ja välillä omassa sängyssä. Enkä mä koe, että se on ihan sekaisin sen takia? Nukkuu kyllä missä vaan hyvin ja ilman mitään nukahtamisongelmia.

mutta johtuukohan tuon pojan nukahtamisongelmat juuri tuosta, ettei oikein ole omaa paikkaa? Harvemmin omassa sängyssä nukkuu, yleensä sohvalla tai vieressä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:

mutta johtuukohan tuon pojan nukahtamisongelmat juuri tuosta, ettei oikein ole omaa paikkaa? Harvemmin omassa sängyssä nukkuu, yleensä sohvalla tai vieressä.

Voihan se olla noinkin. Ehkä sitten kannattaisi opettaa aina olemaan omassa sängyssä. Ja aina sama aika kun nukkumaan ja aina samat jutut ennen nukkumaanmenoa. Rutiineja vaan :)

Yhteistyössä