Perhekerhosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lilliputti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lilliputti

Vieras
Moikka!
Käykös kukaan Seurakunnan perhekerhossa?
Minkälaisia kokemuksia ja minkälaista siellä on?
meinasin josko sielä ois tekemmistä pian 2,5-vuotiaalle kun ei täs lähistöllä ole liion kavereita..

Käydään ja tykätään. Tyttö 1v5kk, muuten kotosalla ollaan niin näkee kavereita ja pääsee leikkimään "uusilla" leluilla. Kahvitellaan ja höpötetään äitien kesken. Kannattaa käydä katsomassa. Ja ainakaan meillä ei oo mikään jeesuskerho, aloitetaan vaan yhessä laululla...

ai miksi en tykännyt? noh..ehkä siksi että kävin ensimmäistä kertaa, ja olisin tullut juttuun muitten äitien kanssa, mutta kun suoraan sanottuna minua ei kiinnostanut puhua lapsista tms.. saattaa kuulostaa "pahalle", mutta olisin halunnut siellä olevan erilaisia äitejä- sellaisia kuin minä :ashamed:

Meilläkin lapset on tykänneet, ja sen takia on sillon tällön käyty, mutta minä en. Kamalasti lapsia, joiden perään vanhemmat tai hoitajat ei katso yhtään ja ohjaaja on niin tekoimelä nainen, etten ole toista tavannut. Menee hiukan liiallisuuksiin, jos pitää joka kerta halailla, vaikka lapsi parkuu hädissään... :/

Me ollaan tänä syksynä aloitettu ja ollaan tykätty. Enemmän kuin avoimen hulinasta. Siellä oli jotenki rauhallisempi ja lepposampi tunnelma ja sattui vielä tuttuja kavereita äidillekin paikalle :) Aiotaan käydä jatkossakin :D

:wave: Me ollaan harrastettu perhekerhoilua ainakin kahden vuoden ajan ja ollaan tykätty tosi paljon!
Lapset ovat nyt pian 3v ja 9kk tyttöset, vanhempi oikein osaa jo odottaa kerhoa ja kavereiden näkemistä. :) Molemmat viihtyvät hyvin, kun on uusia leluja ja isompi tykkää jo askarrellakin (itse en jaksa kotona kehittää mitään askartelujuttuja).
Muiden äitejen kanssa on mukava kahvittelun lomassa jutustella kaikenlaista, sillä aikaa kaksi kerhotätiä vahtivat ja hoitavat lapsia. :attn:
Ainoa huono puoli on, että perhekerho kokoontuu vain kahden viikon välein ja vain 1,5 tuntia kerrallaan.
Suosittelen seurakunnan perhekerho lämpimästi! :hug:

jep! Kyllähän me siellä käytiin ja vanhempi tenava viihty tosi hyvin. Paitsi että se nyt oli eka kerran tälle syksylle niin sielä on ihan kamalasti sakkia. Mutta se on kolmesti viikos nii vaihdetaan ryhmää joten eiköhäs se siitä.
taidetaan mennä uudestaan ku oli ihan kivaa välillä keskustella "aikuisten kaas" ja kerta noi tenavatkin viihty.
:)

Me käydään seurakunnan perhekerhossa ja on kyllä ihan mukavaa vaihtelua arkeen.
Meillä täällä vain on suurin osa hiukan "vanhempia" äitejä muksuineen..kyllähän niidenkin kanssa tulee juteltua,mutta nuorempaa seuraa ite kaipais...

me käydään kans seurakunnan perhekerhossa, kyllä lapset siel tykkää olla ja niie takia siel käynki, ite en oikee tykkää ku ei siel pääse juttuun kenenkään aikuisen kans ikinä, mut ei siel oikee mun ikästä sakkia ookkaa...

Meidän sakki on käynyt perhekerhossa(srk:n) jo useita vuosia.
Vanhin poika(5v) ainakin tykkää kovasti olla siellä, kun on tilaa juosta :p keskimmäinen (tyttö) 2v viihtyy enemmän äitin vieressä leikkien. Nuorin on 2kk(poika)
Kyllä itselläkin oli aluksi vaikeuksia päästä juttuun, koska itse oli paljon nuorempi kuin muut äitit ja lisäksi ulkopaikkakunnalta.
Mutta onneksi sitkeys palkitaan
=) ystäviä on tullut muutama ja juttelututtuja useampia!

no täällä meilläpäin ainaski lukee kaupungin omas lehdes siellä "kirkollisissa ilmoituksissa"....
Tai sitten vain soittaa paikallisen seurakunnan numeroon, sieltä ainaki tietävät varmasti että millon ja missä niitä kerhoja on.

Me ollaan reilu vuos kuljettu perhekerhossa ja avoimessa kerhossa.Tyttö tykkää kovasti ja onhan se itellekkin mukavaa kun saa juttuseuraa,eikä aina tarvii puhua lapsista..Se on vaan se ensimmäinen asia mistä on helpointa alkaa puhumaan

Yhteistyössä