Perhekerhossa nähtyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä käy perhekerhossa eräs perhepäivähoitaja hoitolasten kanssa.
Olin samaan aikaan heidän kanssa vessassa ja, tämä hoitaja pissatti ensin hoitolapset
(niikuin minäkin omani) ja sanoi näille että odotatte siinä kun minäkin vielä käyn.
Hoitaja meni hoitamaan tarpeensa ja tuli ulos ja kukaan ei pessyt käsiään ei edes tuo hoitaja, hyi hitto johan mahtaa kivat pöpöt olla näillä käsissä,
toivottavasti tajuaa edes pestä kätensä saippualla ennenkuin alkavat ruokailemaan,
tohdin epäillä.
Ja mistäkö tiedän niin tarkkaan että jätti pesemättä,
no siitä kun menimme sinne vessaan yhtäaikaa tai siis hän pissatti oman katraansa ja minä omani ja kun hän meni hoitamaan myös omat tarpeensa minä jäin pesemään omien lasteni käsiä ja olimme valmiita kun hoitaja marssi vessakopista ulos (jossa ei ole käsienpesumahdollisuutta)
ja ilmoitti suureen ääneen että nyt mennään ja niin nuo menikin.
Hienosti nämä perhepäivähoitajat hoitaa tuon käsihygienian.

Tuossa nyt on vaan yksi perhepäivähoitaja,jonka tapauksen näit,älä yleistä.
Eiköhän suurin osa perhepäivähoitajista huolehdi asianmukaisesti käsihygeniasta.

meidän naapurissa asuu pph, joka vetää röökiä koko ajan lasten kanssa ulkoillessaan. sitten vielä hortoilevat keskellä autotietä, joka tosin enemmänkin pihatie, mutta jossa ainakin toiset ajavat muista piittaamatta...en kyllä ikinä jättäisi lastani hänelle. muutenkin tuntuu olevan hieman yksinkertainen.

meidän naapurissa asuu pph, joka vetää röökiä koko ajan lasten kanssa ulkoillessaan. sitten vielä hortoilevat keskellä autotietä, joka tosin enemmänkin pihatie, mutta jossa ainakin toiset ajavat muista piittaamatta...en kyllä ikinä jättäisi lastani hänelle. muutenkin tuntuu olevan hieman yksinkertainen.

Hyvähän se on jos ulkona vetää ettei sisällä tarvi sauhutella

Yhteistyössä