Perheitänne :D

No olen uusi täällä..Tahtoisin vähän tietää perheistänne niinkun lapsien määrän ja iän.On sitten mukavempi tutustua ja jutella täällä ;D

Minulla on 2 lasta,ja 3 suunnittelmissa..Katsotaan jos saataisiin sitten ensi jouluksi perheen lisäystä :D
Eli tässä lapseni:

Joona 3v. ja Aleksi 1,1 vuotta. ;)

Itselläni on 6 lasta,ja olen 36vuotias.Mieheni on 37vuotta.
Ainiin!Tervetuloa!
Noh..Minun perheeni(lapseni;D):
Sara 14v.
Sami 9v.
Sanna 7v.
Sini 4v.
Eetu 2v.
Eemil 5kk.
Onnea vaan sitten siihen perheenlisäykseenkin!
En usko,että meidän perheeseen enään mitän lisäystä tulee! =)

EX-SAVONLINNA
Tervetuloa joukkoon!
Meidän perheeseen kuuluu isä, äiti ja lapset Tuomas 9v, Aapo 7v, Venla 4,5v sekä kk ikänen poika Toukka.
Asustellaan vasta valmistuneessa omakoti talossa.

Sasha
mooi! Syntymäkaupunkini on Dublin,osa lapsistani on syntynyt siellä joten nimet eivät ole täysin suomalaisia.Nyt kuitenkin asumme täällä ihanassa Suomessa!
olen 34v ja mieheni 35v ja täysin suomalainen.
Ja lapsemme

Belle 10v.
Bettina 7v.
Samuel 3v.

Sasha
mooi! Syntymäkaupunkini on Dublin,osa lapsistani on syntynyt siellä joten nimet eivät ole täysin suomalaisia.Nyt kuitenkin asumme täällä ihanassa Suomessa!
olen 34v ja mieheni 35v ja täysin suomalainen.
Ja lapsemme

Belle 10v.
Bettina 7v.
Samuel 3v.

milene
Meillä..
Sophia Rosette 6v.
Emilie Lucy Charlotte 2v.
Lucas Bryen Kevin 6kk.

Minä olen Ranskasta kotoisin.Mieheni oli työmatkalla siellä kun tavattiin,ja jäi sitten sinne asumaan.
Ollaan muutettu 1,6 vuotta sitten Suomeen.
Lucas syntyi Suomessa,mutta Ranskalaisen nimen sai itselleen :D

Ihmeen hyvin on lapsetkin Suomea oppineet
Suomen kielen opiskelun aloitin ennen Suomeen muuttoani.(n.2 vuotta ennen)

Kopioin tuon sieltä ''lapsienne kokonimet'' keskustelusta kun sinnekkin tuli keskusteltua :)
Minä olen Milene ja ikää on 35v.Mieheni on Jari ja ikää 35v. myös.

Raitasukka harmaana
Meillä 4 lasta, Tia-Maria on 7-v ekaluokkalainen, Ria-Noora melkein 6-vuotias, Ilari taytti juuri 4 ja Mia-Lotta kuopuksemme on 3kk ikäinen :)
Mies ja minä olemme molemmat 29-vuotiaita.

Lisäksi täällä majailee 2 koiraa ja 2 kissaa.

Mooi!
Mie oon 28v ja mun mies 30v.
Meillä on 4 lasta.
Koulun aloittanut 7v. Janita,pian 5v Petra,huomenna 4v Jessika ja 4 kk poitsu Arttu.
Pieni chihuahuan pentu meillä myös.Tämä pikku Roosa-koira on 3 kk ikäinen :heart:
(Tiedän,Ronja on ihmisen nimi :))

Janniina
Meidän tytöt ovat
Kaisa 15v.
Erika 11v.
Ada 5v.
Nadia 4v.

Mies haaveilee pojasta.Eipä taida haave toteutua kun alkaa ikäkin jo painaa päälle ja noissa lapsissa on jo aika paljon huolehtimista ja tekemistä.
Ikää siis 36v.

Hansuli harmaana
Tulipa nyt Taas harmailtua!
Mutta..Minä olen 33v ja mies 35v.
Lasten lisäksi meillä Hili-koira.Tää kultanen noutaja on jo jopa 2 vuotta!
Lapsia siis 4.Viidennen LA on 03/06.
Mari 12v,Ville 11v,Crista 8v ja Jade 4v.

Jos maha-asukki on tyttö etunimeksi tulee Jenny tai Selina.Jos poika niin Anton tai Casper.
:heart:

EmmaJ
Minäkin olen aloittanu vasta äskettäin täällä pyörimisen.
Meillä on kolme lasta; Hilla Viktoria -95, Julius Jonatan -97 ja Pihla Katriina -99.

Neljäs on haave, mutta se tuskin toteutuu kun näidenkin kanssa oli vääntäminen :)

Olemme kaksikielinen perhe ja halusimme nimiin molmpien sukujen mahdolliset kiertonimet. :)
Asumme tällä hetkellä Etelä- Suomessa muutaman vuoden ikäisessä omakotitalossa. Muutimme Englannista vuonna 2000. Benjamin oli 6kk kun muutimme Suomeen.
Mies tekee pitkää päivää töissä ja minä olen syksyyn asti koti-äitinä, sen jälkeen alkavat työt. :)

Isä on David ja minä Eeva. Lapset Aarno Sebastian -97, Eelis Aleksander -99, Juho Benjamin -00, Alina Sophia -02 sekä Atte Oliver -04 :) Eli aika mies voittoista meillä. Alina kyllä hoitaa hyvin prisessan tehtävänsä :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2006 klo 18:01 Eeva kirjoitti:
Olemme kaksikielinen perhe ja halusimme nimiin molmpien sukujen mahdolliset kiertonimet. :)
Asumme tällä hetkellä Etelä- Suomessa muutaman vuoden ikäisessä omakotitalossa. Muutimme Englannista vuonna 2000. Benjamin oli 6kk kun muutimme Suomeen.
Mies tekee pitkää päivää töissä ja minä olen syksyyn asti koti-äitinä, sen jälkeen alkavat työt. :)

Isä on David ja minä Eeva. Lapset Aarno Sebastian -97, Eelis Aleksander -99, Juho Benjamin -00, Alina Sophia -02 sekä Atte Oliver -04 :) Eli aika mies voittoista meillä. Alina kyllä hoitaa hyvin prisessan tehtävänsä :D
Siis aivan ihanat nimet sun lapsilla!Erikoisesti pidän tosta Alina Sophia nimestä.!!IHania!

Meidän perhe on kaksikielinen myös.Isä on Ruotsista ja minä Suomesta.Nyt asutaan Suomessa,Oulussa.Mies puhuu lapsille Ruotsia ja Suomea,ja minä Suomea.Mies haluaisi puhua Suomea,mutta säilyttää Ruotsalaisuuden jotenkin elämässänsä.Eli enimmäkseen puhutaan Suomea.
Asumme parivuotta vanhassa omakotitalossa.Mies tekee työtä,ja minä olen koti-äitinä,työt aloitan ensivuoden puolella.

Minä olen Mia,ja isä on Daniel.
Lapset ovat Mariella Ida Angelika -96,Mea Natalie -98,Oscar Eemil Andrea -01,Cesilia Ada Emilia -05.

NILISSA
Meidän perheeseen kuuluu minä,Petra 34v ja mies Jari 34v myös. + Lapset Riika 12v,Veera 11v,Valtteri 8v,Ville 7v,Nora 3v ja Ada-Emilia 6kk :heart:

Työkseni teen H&M(Hennes&Mauritz) töitä.(Myyjä)

Asuskellaan v.2003 valmistuneessa omakotitalossa.
Eläimiäkin löytyy,1 koira Roki :heart:

Tässä tää meijän perhe :D

Olen 36-v ja mies 38. Meillä on kuusi lasta:
poika 10 v, poika 8 v, tyttö 6 v, poika 4 v, poika 2 v ja tyttö 2 kk. Aika tasaisesti kahden vuoden ikäerolla :) Asustelemme Oulun pohjoispuolella, perheeseemme kuuluu myös kissa ja koira.

Yhteistyössä