Kysytäänpä nyt tämäkin. Oli perheitä, joissa tullaan toimeen ilman autoa, onko sellaisia perheitä, joissa ei tulla toimeen ilman kahta autoa?
Meillä on omat autot ja lisäksi asuntoauto.
Kuin myös...Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2007 klo 20:46 Footballers Wife kirjoitti:Kysytäänpä nyt tämäkin. Oli perheitä, joissa tullaan toimeen ilman autoa, onko sellaisia perheitä, joissa ei tulla toimeen ilman kahta autoa?
sama täällä :wave: mä ajan farkulla ja ukko isommalla.ei tultas yhdellä toimeen,koska mies kulkee eri aikaan eri paikkakunnalle töihin,kuin minä.ja lisäks kuljetan muksuja harrastuksiin jne.mulla 3-vuorotyö ja ukolla päivä/päivystys työ.ja kohta ei mahduta "normi"kokoseen autoon :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 11.02.2007 klo 22:53 teerenpilkku kirjoitti:Kaksi on, tila-auto ja farmari. Yhdellä pitäis tulla toimeen, mutta kaksi on kyllä tosi mukava. Ei tarvitse lähteä isolla autolla kaikkialle ja molemmilla on sitten tarvittaessa oma auto.
grow up. Kateudesta vihreänä raukka. :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2007 klo 12:39 vieras kirjoitti:Mamuli oma kehu haisee p.a.s.k.a.l.l.e :kieh: