Perheeni pitää minua "roskakorina"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Johon saa kaataa kaiken huolen,murheen ja ikävän asian. Eilen oli teinin kanssa ongelmia,hän watsuppaili tosi taajaan. Tänään watsuppailee mieheni,joka purkaa kaiken ikävän päälleni. Miten te muut jaksatte tällaista?
 
Tuo on kyllä ollut hyvä päätös. Niin tyhmistä jutuista mulle valitetaan. Esim tänä aamunakin ihan sellainen juttu,mille ei voinut yhtään mitään ja mikä ei ollut minun syyni.
no avioliittoni aikana jopa ukkosenilma oli minun syytäni joskus. ja kun mieheni joutui puhutteluun maatalouslomittajien kohtelusta, hän syytti minua, että oon yrittänyt hommata hänet linnaan yms. yms. eli ei terveen ihmisen käytöstä. teinien ja lasten asiat ja narinat nyt sitten on asia erikseen. en heidän takiaan tietenkään eroa ottanu
 
vierailija
vierailija
Monet naiset aina sanoo mulle ,että voi kun sulla on niin kiva mies. Kehuvat häntä maasta taivaisiin. Jos asuisivat hänen kanssaan, niin ehkäpä mielipide muuttuisi. Niin minäkin aikanaan luulin.ap
 
Jos et arvosta itseäsi niin ei muutkaan sitä välttämättä tee.

Muuttaisi kyllä kummasti perheen dynamiikkaa kun lopetat sen roskakorina olon.
Sinun roskakorina olo ei anna jälkikasvullesi kovin tervettä kasvua ja kehitystä…
 
vierailija
Jos et arvosta itseäsi niin ei muutkaan sitä välttämättä tee.

Muuttaisi kyllä kummasti perheen dynamiikkaa kun lopetat sen roskakorina olon.
Sinun roskakorina olo ei anna jälkikasvullesi kovin tervettä kasvua ja kehitystä…
Samat sanat. Turha ulina pois ja netti kiinni.
Lähden metsästämään Lidlistä croissanttia. Tykkään käydä lähikaupassani, kun siellä on elämästään iloitsevia maahanmuuttajia.
 

Yhteistyössä