Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Tyttö on Morso, Ipana, Hönttö, Mimmukka...
Poika on Mouru, Apina, Tönttö, Toopeli...
Niin ja mä oon Aasi (Morso, Mouru ja Aasi)Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Tyttö on Morso, Ipana, Hönttö, Mimmukka...
hulvatontaAlkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Niin ja mä oon Aasi (Morso, Mouru ja Aasi)Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Tyttö on Morso, Ipana, Hönttö, Mimmukka...
Mies on mitä milloinkin...yleensä Kaalipää , me ollaan tehty oikein laulukin perheemme kaalipäälle.
Meillä on yleensä kovin hauskaa kotonaAlkuperäinen kirjoittaja ap:hulvatonta
ainakin teillä on mielikuvitusta
Meilläkin on asunut ne . Silloin, kun isompi oli todellinen jäärä.Alkuperäinen kirjoittaja we:Meillä asuu lapsoset Turilas ja Jäärä
mä taas saatan kutsua miestä vaikka RÄKÄROOPEKSI, eikä se merkkaa sille mitään... lempinimiä kyllä vilahtelee ja vaihtelee, muttei nähtävästi yhtään pysyvää kun ei tule mieleenAlkuperäinen kirjoittaja popsu:itsellä tapana välillä sanoa miestä kaikista ällöimmillä hellittelynimillä lähinnä läpällä.
tosin tuo mies ei aina edes tunnu huomaavan niissä mitään kummaa, kai ne on niin mun suuhun sopivia esim. pupu, puppis, pöpsy yms.
juu meilläkin siis kaikeksi mahdolliseksi saatetaan sanoa, eikä niitä edes kummemmin huomata.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä taas saatan kutsua miestä vaikka RÄKÄROOPEKSI, eikä se merkkaa sille mitään... lempinimiä kyllä vilahtelee ja vaihtelee, muttei nähtävästi yhtään pysyvää kun ei tule mieleenAlkuperäinen kirjoittaja popsu:itsellä tapana välillä sanoa miestä kaikista ällöimmillä hellittelynimillä lähinnä läpällä.
tosin tuo mies ei aina edes tunnu huomaavan niissä mitään kummaa, kai ne on niin mun suuhun sopivia esim. pupu, puppis, pöpsy yms.
Jes , meilläkin parhaimmillaan 3 ihmistä huutaa että "mitä?! kun mies hihkaisee "heeei, esek!" (esek on aasi miehen kielellä ).Alkuperäinen kirjoittaja popsu:joskus saattaa mies kysyä että puhunko sille, vauvalle vai kenties koiralle.
Kutsuin miestäni nimeltä viimeeksi....öh, oliskohan 2001-2002? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja popsu:ja jotenkin tuntuu teennäiseltä kutsua omaa miestä nimeltä.
onko jollain sama?
Meillä taas kohta parivuotias tyttökin kutsuu miestäni monesti nimellä, kun minä käytän sitä niin paljon.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Kutsuin miestäni nimeltä viimeeksi....öh, oliskohan 2001-2002? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja popsu:ja jotenkin tuntuu teennäiseltä kutsua omaa miestä nimeltä.
onko jollain sama?