PERHE EI TUO LASTA HOITOON! miten nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeissään

Vieras
Jouduin irtisanomaan lapsen hoitosuhteen syyskuun viimeinen, koska siirryn muihin töihin marraskuussa ja kun meillä on 1kk irtisanomisaika on vanhemmilla oikeus tuoda lapsensa minulle hoitoon vielä kuukauden ajan... mutta

eilen äiti ilmoitti ettei tuo enää.

Miten käy nyt hoitomaksujen kanssa? Onko minulla ne oikeus periä lokakuulta?
maksaako Kela tukirahojaan?

En voi mennä mihinkään töihin lokakuussa, koska olen velvollinen lain mukaan tarjomaan hoitolapselle hoidon lokakuussa...sille en voi mitään jos ie vanhemmat tuo lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Heillä on myös varmaan sopimuksessaan se irtisanomispykälä? Muistaakseni meillä ainakin oli.

1kk irtisanomisaika ja sen mukaan hoitomaksut maksetaan irtisanomiskuukauden loppuun.

Siis varmaan saat rahan myös vielä lokakuulta? *tulkitsee* =)

Mitenkähän sitten työn tekeminen minulla sallitaan lokakuussa? Päiväkoti tarvis sijaista syyslomaksi. Voinkohan nyt sit mennä sinne töihin?
Koska ei hoitolapsikaan tule.

Otappa silloin yhteys siihen yksityisten pph ohjaajaan kunnalla/kaupungilla. Mun mielestä ei ole estettä mennä päiväkotiin. Onko perhe ilmoittanut kirjallisesti ettei tuo?
Ilmoittele sitten miten asia selvisi!
t. itekin yksityinen :-)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Otappa silloin yhteys siihen yksityisten pph ohjaajaan kunnalla/kaupungilla. Mun mielestä ei ole estettä mennä päiväkotiin. Onko perhe ilmoittanut kirjallisesti ettei tuo?
Ilmoittele sitten miten asia selvisi!
t. itekin yksityinen :-)

äiti soitti eilen ettei tuo enää lasta. Olisiko se pitänyt vaatia kirjallisena?

Sillä kysyin kirjallista, ettei käy niin, että lupaudut sinne päiväkotiin sijaiseksi ja sitten se äiti keksiikin että tuokin lapsen hoitoon vielä sulle.
Kysy sieltä kaupungin/kunnan yksityisten ohjaajalta, jos se osais neuvoa.
t. se toinen yksityinen

tää vaikuttaa hiukan tutulta jutulta.. ku se yx eilen täällä kyseli että kumpi on oikeessa.. kuukauden irtisanomisaika.. hoitaja sanoi että pitää lapsi viimeisen kerran 30.10 ja siinä kuussa on 31 pvä.. eli pitäis pitää senkin päivän.. jättiköhän äiti viemättä lapset kokonaan??

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
tää vaikuttaa hiukan tutulta jutulta.. ku se yx eilen täällä kyseli että kumpi on oikeessa.. kuukauden irtisanomisaika.. hoitaja sanoi että pitää lapsi viimeisen kerran 30.10 ja siinä kuussa on 31 pvä.. eli pitäis pitää senkin päivän.. jättiköhän äiti viemättä lapset kokonaan??

toi 1.10 hoitoon vielä jas it ilmoitti ettei tuo enää

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

toi 1.10 hoitoon vielä jas it ilmoitti ettei tuo enää

Yhteistyössä