perhana kun mä äitinä sanon jotain, niin mä oletan et sitä kunnioitetaan!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ängri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ängri

Vieras
olen nyt VUODEN tapellut pojan hoitopaikan kanssa pojan nukkumisesta.
tottakai lapsi lepää muiden mukana, mutta jos sen antaa nukkua, niin en saa sitä illalla nukkumaan enkä aamulla ylös.

hoitotädit vetoaa siihen, et kun se vaan nukahtaa.
ja mä olen sanonut, että sit se herätetään! muuten meidän öistä ei tule MITÄÄN.

nytkin ipana kukkuu aivan virkkuna eikä aikomustakaan mennä nukkumaan, normisti se olis nukkunu jo tunnin. ja siis oli taas nukkunu päiväunet tänään hoidossa.

turhauttaa kun ei asiallinen puhe mene perille.

aamen.

Olikos se uusin Kaksplus, jossa juuri oli tosta juttu. Että siis syntyy kierre, kun lapsi nukahtaa hoidossa ja sitten vanhemmat ei saa illalla nukkumaan ajoissa, aamulla herää taas tietty väsyneenä ja tottakai nukahtaa hoidossa. On kyllä hyvin yksilöllistä, minkä ikäinen lapsi tarvii vielä unet, minkäikäinen sun poikasi on? Mielestäni pitäisi kunnioittaa sun näkemystäsi hoidossakin. Voitko saada vaikka sovittu viikon kokeilujakson jos tuntuu, ettei ne siellä muuten lämpene?

helpoimmalla pääsee ku suostuu pelaamaan tarhojen kanssa heidän säännöillään. kokemuksesta voin kertoa ettei ne yhtä lasta pidä hereillä eikä herätä. päiväuniaika on tätien tauko. itse olen samasta asiasta kipuillut aikoinani ja totesin että tuulimyllyjä vastaan on turha tapella vaikka kuinka tietäisi olevansa oikeassa. turhauttavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Olikos se uusin Kaksplus, jossa juuri oli tosta juttu. Että siis syntyy kierre, kun lapsi nukahtaa hoidossa ja sitten vanhemmat ei saa illalla nukkumaan ajoissa, aamulla herää taas tietty väsyneenä ja tottakai nukahtaa hoidossa. On kyllä hyvin yksilöllistä, minkä ikäinen lapsi tarvii vielä unet, minkäikäinen sun poikasi on? Mielestäni pitäisi kunnioittaa sun näkemystäsi hoidossakin. Voitko saada vaikka sovittu viikon kokeilujakson jos tuntuu, ettei ne siellä muuten lämpene?

sehän pätee aikusiinkin.. että jos nukut päivällä nii et nuku yöllä jne.

itse olen töissä pk:ssa. meillä kunnioitetaan lasten vanhempia, jos toive on että ei nuku lapsi niin silloin ei tarvi nukkua; mutta levähtää kaikki hoitolaiset. jos on sovittu tietty aika mitä lapsi saa nukkua, silloin tehdään niin. itselläni 2 lasta ja ymmärrän erittäin hyvin vanhempia joiden lapset ei saa nukkua; rasittavaa jos ei illalla saa nukkumaan ja aamulla väsyneenä!

Yhteistyössä