P
paniikin aika?
Vieras
Odotan kolmatta lastani ja olen melko varma, että vauva on nyt kääntynyt perätilaan. Huomenna on neuvola jossa pyydän päästä ultraan asian varmistamiseksi. Hikka tuntui kuitenkin tänään selkeästi tuossa ylhäällä ja mielestäni vauva potkii minua lonkkaluihin. Huomenna on siis tasan 38viikkoa täynnä. Tämä tapahtui varmaan jo viime viikonloppuna kun tunsin isomman muljahduksen mahassa, kuvittelin kuitenkin että vauva käänsi vain kylkeä, on kuitenkin ollut rt:ssä jo monta kuukautta. Aiemmissa raskauksissa lapset ovat olleet rt:ssä hyvissä ajoin, eikä mitään tällaisia ongelmia ole ollut.
Googlettelin tuossa (paniikin lisäämiseksi) tällaisista myöhään perätilaan kääntyneistä ja luin mm.istukan irtoamisen riskistä käännösyrityksen yhteydessä. Saataan tietysti panikoida ennen aikojaan, mutta minulla on istukka etuseinässä. Saan kai kieltäytyä käännöksestä jos tämä siihen menee? Miten muuten käännökset näin myöhäisillä viikoilla?
Kaikki kokemukset otetaan vastaan!
Googlettelin tuossa (paniikin lisäämiseksi) tällaisista myöhään perätilaan kääntyneistä ja luin mm.istukan irtoamisen riskistä käännösyrityksen yhteydessä. Saataan tietysti panikoida ennen aikojaan, mutta minulla on istukka etuseinässä. Saan kai kieltäytyä käännöksestä jos tämä siihen menee? Miten muuten käännökset näin myöhäisillä viikoilla?
Kaikki kokemukset otetaan vastaan!