Perätila ja ulkoiskääntäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nannaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nannaa

Jäsen
20.11.2013
132
0
16
Tänään 35+1 ja selvisi että vauva on tiukasti perätilassa, onko kellään kokemusta tuosta ulkoiskääntämisestä jos on vielä etuseinämäistukka? Uskaltaako edes yrittää jos vauva ei nyt itse enään käänny raivotarjontaan? Odotan esikoista ja jännittää kyllä :/

mulla ollut kontrolleja perätilan takia ja nyt lääkärissä selvisi, että vauva kiinnittynyt peppunsa kanssa jo ihan alas. Lääkärin käsikopelolla alakautta peppu tuntui jo olevan ihan tyrkyllä. Sektioon menen, en halua edes yrittää tota kääntämistä, tuntuu liian rajulta omasta mielestä.

Täällä myös mahdollista päästä kuvaukseen ja synnyttää alakautta jos lantio on tilava.

Mulla käännetty kahdessa raskaudessa. Iisijuttu. Viimeisin muksuista käännettiin 4 kertaa ja eipä tuo kyllä satu. Etuseinäistukkaa minulla ei ollu vaan ylhäällä takana. Minä suosittelen ehdottomasti kääntöä ennenku sektiota. Jos ei tietysti oo kiinnittyny pylly jo.

Käännöksen jälkeen mä jouduin istua käyrillä n.1h ettei lähde supisteleen.

Mulla toisessa raskaudessa käännetty viikolla 38. En muista missä oli istukka, mutta käännös onnistui, eikä ollu edes kamala. Olen kuullut, että voi olla kurjakin kokemus, mutta ite osas varmaan olla jotenkin rentona niin ei sattunu, vaikka lääkäri kädet täristen painoi mahan läpi vauvaa.

Yhteistyössä