T
todella turhautunut
Vieras
Hei! Olen peräpukamista kärsinyt jo varmaan puolisen vuotta... Ja melkeen vuoden kärsinyt kovasta mahasta että löysästä, koska joskus tulee päiviä kun maha on niin kovalla ettei ulostetta näy eikä kuulu, kun taas yhtäkkiä tulee päiviä jolloin ulostetta tulee ja pitää vessassa melkeen rampata. En tiedä mitä asialle tehdä?
Sitte pukamista, käytin joskus tammikuussa peräpukama voidetta, lievitti kipua ulostaessa jne, käytin sen 30 päivää kun kauemmin ei saanut. Hetken aikaa sain olla rauhassa kunnes kivut jatkuivat, nyt en sitten tiedä pitäiskö marssia lääkäriin? Mutta kun olen vielä nuori ja asun kotona, en tiedä minne soittaa
Koska yleensä vanhemmat ovat hoitaneet tommoset, mutta nyt taas tästä asiasta en haluaisi kertoa äitilleni, koska en kertonut alku vuodestakaan että ostin voidetta, halusin pitää salassa koska en osaa puhua hänelle asioista jotka koskevat alapäätäni. Joten neuvoja jotakin?
Sitte pukamista, käytin joskus tammikuussa peräpukama voidetta, lievitti kipua ulostaessa jne, käytin sen 30 päivää kun kauemmin ei saanut. Hetken aikaa sain olla rauhassa kunnes kivut jatkuivat, nyt en sitten tiedä pitäiskö marssia lääkäriin? Mutta kun olen vielä nuori ja asun kotona, en tiedä minne soittaa