peräpukama vuotaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
verta joka ulostamisen yhteydessä,ainakin jos on vähänkin ripulimainen tuo aamukakka niin heti tulee punaista verta :(
ei yleensä ole kipeä kyllä.
joskus kyllä kipeytyy todella kipeäksi jos maha on löysällä ja joutuu usein käymään ripulikakalla.
onko normaalia että se vuotaa ?
kun se alkaa häiritsee.

ei tule niinku ulostamisen yhteydessä vaan kun alkaa pyyhkii niin verta tulee aina vähän joka paperiin.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
kannattaa käydä lääk.kuivattavat ne pois..

lääkärissä olen käynnyt mutta katsoivat että pärjään sen kanssa ja silloin se oli just tosi kipee ja iso :(
ja silti vaan sanoivat et pärjään sen kanssa ja kotihoito riittää.

tekisi mieli repii se itse pois kohta :p

Saitko mitään lääkettä siihen, minä käytin Neoproctia, loppui vuotaminen ja kivut. Sen saa kuitenkin vain reseptillä. Apteekista saa kai jotakin peräpukamavoidetta ilman reseptiäkin. Jos ei lääkkeillä hoidu, niin kyllä se pitäis sitten hoitaa Barronin ligaatiolla (hirttää)

Alkuperäinen kirjoittaja mamma-78:
Saitko mitään lääkettä siihen, minä käytin Neoproctia, loppui vuotaminen ja kivut. Sen saa kuitenkin vain reseptillä. Apteekista saa kai jotakin peräpukamavoidetta ilman reseptiäkin. Jos ei lääkkeillä hoidu, niin kyllä se pitäis sitten hoitaa Barronin ligaatiolla (hirttää)

Sain joo,en muista nimeä mutta kirjoitti reseptin :)
en ole ehtinyt vielä hakea sitä ja aion hakea sen koska toi hädensä tai mikä se onkaan ei sovi mulle.
alkaa heti kirvelee ja kutittaa tuonne alapäähän kun sitä laittaa.

Yhteistyössä