Peräkkäinistuttavista kaksostenrattaista kokemuksia?

tähdenlento09

Aktiivinen jäsen
16.10.2006
6 826
0
36
Eli nyt tarvittais sitten mielipiteitä ja kokemuksia kaksosten matkarattaista. Rattaat tulevat 2vk vauvalle ja 1v3kk isosiskolle, lähinnä kauppakeskuksissa ja kaupoissa käytettäviksi.
Sellaisia Gracon peräkkäinistuttavia olen harkinnut, mutta haluaisin kuulla niistä hyviä ja huonoja puolia :wave:
Muita varteenotettavia vaihtoehtoja?

serkun vaimolla oli sellaset peräkkäin istuttavat ja niissä pienet renkaat. olivat tosi raskaat työntää kun lapsille alkoi painoa kertyä.

Iselläni on abc:n kolmipyöräset ja vierekkäin istuttavat. Muuten ovat hyvät mutta se etupyörä kun ei käänny mihinkään niin ne tahtovat olla välistä raskasta saada meneen suoraan kun tarvii johonki suuntaa koko ajan niitä vääntää.<br><br>

Meillä on Gracon peräkkäin istuttavat, oon tykänny tosi paljon!
Musta niitä on hyvä työntää, ei ainakaan niissä meidän rattaissa niin hirveän pienet renkaat ole.. Niitten kans on kätevä liikkua, monta kertaa oon ajatellu että onneks ostettiin nämä eikä vierekkäin istuttavia.

meillä oli semmoiset käytössä kun mukulat oli pieniä.Ite tykkäsin niistä kun vauva sai rauhassa nukkua takana ja meillä oli niissä kuitenkin suhteellisen isot ilmakumipyörät niin liikkuivat myös talvella hyvin ja kyydissä oli 2- ja 1-vuotias.Että suosittelen lämpimästi.

Yhteistyössä