Peräsuolen pullahtaminen?

• Viestiketjun aloittaja Anaalineitsyt
  • Ensimmäinen viesti
Anaalineitsyt
Olen huomannut, että tällä palstalla on melko usein keskustelua peppuseksistä. Olen ymärtänyt, että suuri osa palstalaisista tätä harrastaa. Kuinka monelta teistä on peräsuoli pullahtanut esiin tai pylly revennyt aktin takia? Onko ollut kivuliasta, kuinka hoidetaan? Olen kumppanini kanssa keskustellut mahdollisuudesta kokeilla tuota joskus, mutta nämä asiat hieman mietityttävät. Onko keinoja ennaltaehkäistä näitä ongelmia? Osaatteko antaa muita vinkkejä/ ohjeita ensimmäistä kertaa varten?

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Hyvä keino ehkäistä mitään tuollaista tapahtumasta on olla harrastamatta anaaliseksiä. :xmas:
Tämä on kyllä totta. Haluaisin kuitenkin antaa mieheni kokeilla tällaisiakin lihallisia iloja, jottei hänen tarvitsisi etsiä sitä muualta, joten kaikki kokemukset ja vinkit ovat tervetulleita.

hoi
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Hyvä keino ehkäistä mitään tuollaista tapahtumasta on olla harrastamatta anaaliseksiä. :xmas:
Tämä on kyllä totta. Haluaisin kuitenkin antaa mieheni kokeilla tällaisiakin lihallisia iloja, jottei hänen tarvitsisi etsiä sitä muualta, joten kaikki kokemukset ja vinkit ovat tervetulleita.
No älä nyt hyvä ihminen mee vaan sen takia harrastaa peppuseksiä ettei miehes mee kerjää sitä muualta!
Jos et ite sitä oikeesti halua niin ei kannata

Boogyman
En ole juurikaan kuulut, että suoli pullahtaa ulos...olen kyllä kuullut monesti kun lapsi opettelee potalle niin siitä. Ja repeämistä olen kuullut ainoataan silloin jos fistauksesta kyse. Tiedä sitten....

ällööö
Alkuperäinen kirjoittaja hoi:
No älä nyt hyvä ihminen mee vaan sen takia harrastaa peppuseksiä ettei miehes mee kerjää sitä muualta!

no kai sitä kokeilla sentään voi, vaikka sitten siitä syystä, että mies ei menis muuaalle. Ja voihan siinä käydä niin, että sitten itse tykkääkin siitä???

Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja ällööö:
Alkuperäinen kirjoittaja hoi:

no kai sitä kokeilla sentään voi, vaikka sitten siitä syystä, että mies ei menis muuaalle. Ja voihan siinä käydä niin, että sitten itse tykkääkin siitä???
Paljon liukastetta vain

Yhteistyössä